Hoi
Alle kleding hieronder is nog in goede staat. Prijzen zijn exclusief verzendkosten (die zijn voor de koper).
Ik ben niet verantwoordelijk voor fouten van tnt post!
Veel plezier met kijken!
1. VERKOCHTPrimark blousje maat 36. Ik mocht hem met 2 euro korting kopen omdat er wat foundation strepen op het halsje zitten. Deze zijn niet heel goed te zien en kunnen er wel worden uitgewassen. Geen een keer gedragen, blousjes passen niet zo bij me?
Nieuwprijs: 15 euro
Richtprijs: 5 euro
2. Groen blousje H&M maat 38. 1x gedragen. (dat witte is de flits van de camera)
€4
3. Trui Primark maat 36. Een paar keer gedragen.
€7,50
4. H&M shirtje maat 36. Een paar keer gedragen.
6 euro
achterkant heeft net als een legging geen zakken:
5. Nette strakke pantalon/legging met ritjes maat 38. Is me helaas iets te groot, 1x gedragen dus zo goed als nieuw.
Nieuwprijs 30 euro, Richtprijs: 20 euro
6. Leuk zomer/uitgaanshempje/jurkje Only maat S. 1x gedragen.
€5
7. Bloemenrokje, volgens mij H&M maat 34/XS/S (kaartje eruit geknipt). Maar 1x gedragen, is me te klein.
Prijs: €3
8. Shortje Clockhouse maat S. Kan in de zomer gedragen worden en in de winter vind ik hem nog leuker met legging/panty. Een paar keer gedragen.
Prijs: €5
9. Legging met aparte print van de LONDON one size. 1x gedragen bij een danswestrijd.
Nieuwprijs: €15 Richtprijs: €5
10. Grijze taillerok met rits op de achterkant. Only, maat 38. 1x gedragen, is me helaas iets te groot.
Prijs: €7
11. Schattig gebloemd strapless zomerjurkje (al droeg ik hem in de winter ook met een vest en legging).
Is achter strakker te maken met een strik. Onbekend merk, maat S. 5 x gedragen?
Prijs: €7
12. Shirtje uit Spanje. 1x gedragen, maat M.
Prijs: €4