Lente / zomer 2014

Hallo meiden!

De lente zit er al weer bijna aan te komen… en daarna weer die hééérlijke zomermaanden… en ik heb een vraagje

Wat denken jullie dat de lente- en zomertrends worden van dit jaar, en hebben jullie zelf nog leuke kleding of een bepaalde stijl die je gaat dragen?

Natuurlijk zitten we nu nog in de winter maar de voorjaarskleding hangt al in de meeste winkels in de rekken. Ook ben ik benieuwd naar trends van accessoires en schoenen

Ik heb dit topic aangemaakt omdat ik een beetje inspiratie nodig, en ik denk niet dat ik de enige ben :slightly_smiling_face:

Maxi jurken !

Ik denk glitters, ik zie het nu zoveel in de winkels met zomerkleding.

Bloemenprints !

http://www.forever21.com/images/default_330/00073562-02.jpg

Forever 21 heeft trouwens al veel nieuwe lente/zomer kleding, dus daar kan je ook kijken als je inspiratie nodig hebt :slightly_smiling_face:

Bloemenprint is ook niks voor mij inderdaad hahaha, ik hoop dat de retro zonnebrillen wat worden van de zomer :upside_down_face:

Pastel kleuren (:

Pastel & retro

Bloemenprints, hopelijk weer wat fellere kleuren. Crop tops blijven in, aztec etc gaat ook nog wel even door. Eigenlijk, wat ik heb gezien op de Modefabriek afgelopen jaar (voor komende voorjaar/zomer seizoen) blijft het allemaal redelijk voortborduren op 2013 en is zijn er niet echt hele grote verandering.

Wat ik wel verontrustend vind zijn de 90s achtige kleding die je bij h&m steeds meer ziet. Dat is iets wat echt niet terug moet komen, was blij dat we dat decennium achter ons hadden gelaten :cold_sweat: .

Ik hou het voor het voorjaar/zomer lekker bij de retro kleding, bloemenprints en felle kleurtjes, want zo ben ik eenmaal.

^Oh ik ben wel blij met die 90s meuk: feest der herkenning :V

Volgens mij gaat de kleur poeder roze het hele jaar in zijn.

Dat lichte pastel blauw wordt DE kleur van lente 2014.
Voor de rest: pastel keert elk jaar weer terug, net zoals de bescheiden bloemenprint.

Feest der herkenning wil ik niet zeggen haha, meer horrorshow der herkenning XD. Ach sommige dingen vind ik dan wel leuk en kan heel leuk gecombineerd worden. Maar sommige dingen vind ik ook echt niet meer kunnen hoor. 90s was zo fout kwa mode XD.

Ik hoop veel jurkjes met kant. En lichte kleuren.

Dit soort ‘poofy’ rokjes zie ik steeds vaker voorbij komen op instagram. Deze printjes vind ik niet zo mooi maar het model wel! Kon zo snel even geen andere vinden.

Zoals er al veel zeggen; bloemetjes, retro, pastel en niet te vergeten de crop tops weer. Al ben ik daar niet zo’n fan van…

Lichte kleuren (pastel), korte spijkerbroek/shorts.
(woeehoe, heb echt zin in de lente!)

Skaterskorts, van die vouw rokken met twee punten (ben de naam even kwijt), pastelkleuren, bloemenprint, van die shorts die eruit zien als rokjes