Lente schoenen

Hoe houd je dat vol? :astonished:

Puma Suède Classic, Jordans…

Enkellaarsjes, loafers, ballerina’s, All Stars, sneakers.

Ik hoop niet altijd super hoge? Een oud klasgenootje van mij deed dit ook en mocht uiteindelijk niet meer op hakken lopen en heeft eigenlijk gewoon haar voeten verkloot…

Loafers ook al vind ik dat nu toch nog wel te koud, gewoon enkellaarsjes met een hak of allstars/vans draag ik nu het meest.

Ik draag nu vooral mijn all stars. Voor de lente wil ik nog een paar all stars en voor de warmere dagen draag ik mijn ballerina’s.

ik zit ook met hetzelfde probleem.
ik heb nog ballarina’s van vorig jaar . maar lenteschoenen heb ik niet.
ik zal wel all stars kopen.
:wink:

ik draag nu nog gewoon laarsjes (met en zonder hak)
lente draag ik altijd ballerina’s en ik heb ook nieuwe loafers
ik hou me eigenlijk totaal niet aan seizoenen/temperatuur qua kleding. ik droeg ook een keer mn ballerina’s in de winter en ik draag sowieso het hele jaar door 20 den panty’s hahah

Ankle Boots en mijn nieuwe gympen van B-loved, met aztec printje!

Ik draag meestal gewoon sneakers.

Vans/sneakers vind ik perfect voor de lente.
Maar tegen eind mei draag ik vooral sleehakken (pumps).

Maar loafers zijn ineens mode of zo? Ik werd namelijk altijd truttig of een kakwijf genoemd als ik ze droeg, haha. Wel leuk, ik hoop dat ze dan ook in meer winkels te koop zullen zijn.

Ik heb Vans Era 59 gekocht voor de lente :slightly_smiling_face:

Ik draag dan vooral ballerina’s, sneakers en enkellaarsjes.

Loafers, brogues, allstars, ballerina’s en ik hou persoonlijk wel van creepers.

Heb je daar misschien een foto van? (:
En waar komen ze vandaan als ik vragen mag?

Ik draag vooral enkellaarsjes. En af en toe vans / allstars. Het licht er echt aan wat voor stijl je hebt.

Ballerina’s ?
In een vrolijk lentekleurtje :slightly_smiling_face:

Voor enkellaarsjes zijn Sendra’s echt super, allstars vind ik ook heel leuk en anders leuke slippers/sandaaltjes.

Ik draag veel enkellaarsjes op dit moment. Als ik een vergadering heb dan wil ik nog wel eens pumps aan doen maar dan ben ik met de auto en is dat niet zo koud. Ik heb al een aantal leuke lente en zomer schoenen gekocht en ik baal dat het weer niet mee werkt! Als je op zoek bent naar leuke enkellaarsjes of zomer schoenen heb ik wel een tip waar ze mooie en betaalbare schoenen hebben!

Misschien kan je hier eens kijken ;
www.privalla.nl