Lente schoenen

hi,

Het is natuurlijk weer een nieuw seizoen van het jaar.
te warm voor laarzen maar te koud voor slippers…
maar ik moet wel nieuwe schoenen kopen
Wat zijn nou DE schoenen die je kunt dragen in de lente??

Nou ja, dat verschilt natuurlijk per persoon. Ik wil zelf nog graag All Stars erbij voor de lente, voor de rest ben ik wel redelijk voorzien :’)

Ik draag nu nog enkellaarsjes

Ik zit dus een beetje met hetzelfde probleem. Ik heb nu dr Martens, maar dit is te warm voor de zomer. Ik wil wel wat stoers, maar mn voeten moeten ook wat kunnen luchten. Allstars vind ik niet zo fijn vanwege de dunne zool.

ik draag (nep) allstars en (nep) vans :slightly_smiling_face:

All stars en Vans, al draag ik die gewoon het hele jaar door :’)
En als het dadelijk wat warmer word loafers of ballerina’s

Mijn Dr Martens staan alweer in de kast, ik heb nu dan enkellaarsjes. Allstars zijn inderdaad super leuk maar niet zo stevig. Vans zijn wel leuke vervangers voor Allstars maar ook weer warmer dan Allstars

Van loafers had ik nog niet vaak gehoord, Leuk idee!

enkellaarsjes, vans, allstars, alle andere vormen van sneakers, noem maar op ?

Ik draag nu nog (enkel)laarzen, binnenkort stap ik over op enkellaarsjes en sneakers om dan wanneer het echt goed weer is mijn pumps en ballerina’s boven te halen!

Ik draag Allstars, Vans en enkellaarsjes. Als het wat warmer wordt idd. ook ballerina’s en misschien koop ik nog loafers!

Ik draag nu enkellaarsjes. Als het wat warmer is pumps en loafers. Grappig dat iedereen die nu draagt trouwens. Sneakers draag ik niet, tenzij ik ga sporten. Oh en moccasins draag ik ook.

Goede lenteschoenen vind ik zelf ballerina’s of bootschoentjes. Helaas is het daar zelfs nu nog te koud voor :S dus tot nu toe draag ik ook gewoon enkellaarsjes.

ik draag van alles, enkellaarsjes, maar ook pumps

Ik draag nu nog laarsjes, maar zodra het warm genoeg is haal ik mijn Vans uit de kast :wink:

Ik draag enkellaarsjes met studds, minnetonka’s en fake all stars met bloemetjes

En oja mensen die de zool van Allstars niet fijn vinden, koop een zooltje er in! Kan enorm schelen!

Vansiessss.

Hakken. Maar ik draag altijd alleen maar hakken.

Ik heb mn zwartleren enkellaarsjes met studs, All Stars (grijze en witte), Vans (zwarte) en een aantal laarsjes die wat dunner gevoerd zijn (met en zonder hakken) die ik het hele jaar door draag, dus dat zijn ook mijn lenteschoenen haha. Mn UGGs draag ik eigenlijk ook wel het hele jaar door (in de zomer niet zo vaak hoor haha, alleen als ik een hele luie dag heb en ik wil lopen op ‘pantoffels’ :stuck_out_tongue:).

Schoenen die voor mij echt seizoensgebonden zijn, zijn mijn lange zwartleren laarzen voor in de winter en mijn open schoenen, zoals loafers/ballerina’s en open hakken in de zomer. Verder koop ik niet speciaal schoenen voor het nieuwe seizoen ofzo …