Lente inspiratie...

Ik heb echt superveel zin in de lente! Ook al is het winter, wil ik toch al lente kleren kopen! :astonished:

Maar ik weet nooit wát ik wil kopen, weten jullie wat er misschien in of veel word gedragen, want ik wil iets kopen waar niet iedéreen mee loopt, misschien sommige dingen als ze echt leuk zijn…

plaats hier wat in is, of plaatjes van jouw inspiratie of kleding die je hebt wat je in de lente aan gaat trekken. :slightly_smiling_face:

Dankjewel:). x

geen idee, maar ben wel nieuwsgierig wat de trends worden

www.hm.com

moet je ff op de site kijken van vogue, staan alle foto’s van p-à-p shows voor komende lente/zomer.

Up! :stuck_out_tongue:

Combineer felle kleurtjes bij elkaar. Als je geen grote gelduitgever bent, kun je accesoires ook zelf maken. Kijk op internet of spit een tijdschrift uit met dingen die helemaal hip gaan worden, en dan kijk je welke dingen je daarvan zelf kunt maken. Met veters kun je leuke bandjes in je haar maken, je kunt met barbieaccesoires (een radiootje aan een ketting, schoentjes aan een ketting of door een armband geprikt), of je hangt een cassettebandje aan een ketting, die je in een felle kleur spuit.
Ga naar leuke winkels waar mensen je ook echt willen helpen. Ik ga altijd naar een winkeltje, en daar werkt iemand die echt met je meedenkt en de hele tijd met jou bezig is. Een verkoopster in een winkeltje kan spullen tevoorschijn halen en combinaties combineren, die je waarschijnlijk zelf nooit gezien had.

Wil je anders ook even op mijn blog reageren? Ideetjes plaatsen van dit soort dingetjes? Klik dan evenhier. Dankjewel!

Liefs.

Ben ook benieuwd