lensbaby

Ik denk er al een tijdje aan om de composer pro te kopen… Inclusief wat optics etc.

Maar nou is mijn vraag; hebben jullie ervaring met deze lens zoja; hoe vinden jullie het?.. En zouden jullie dan eens wat foto;s willen laten zien?

Ik twijfel namelijk heel erg…

Ik volg het ook even, omdat ik de lensbaby niet echt ken en het nut er nog niet van begrijp. De ene zegt doen de ander zegt laten liggen…

het punt is; is dat het “volgens mij” een hele creatieve lens is! Dat is waarom ik hem zo interessant vind…

Als je er een optic fisheye bij koopt dan snap ik best dat dat niet de kwaliteit heeft van een fisheye lens voor ¤…,…

Dat is een afweging die je heel goed moet maken. Maar voglens mij kun je er best gave dingen mee te doen!

Ik wil de lens gaan halen, maar hij is best prijzig. Mij lijkt het zelf een super fijne lens om dingen mee te experimenteren, zodra ik hem heb en je er nog over na aan het denken bent zal ik je een note sturen met wat ik ervan vind!

Wanneer ga je de lens halen dan?:slightly_smiling_face:… ik ben gewoon heel nieuwshierig en vind het gewoon vreemd dat ik er verder niemand over hoor?..

Zodra ik het geld bij elkaar heb, ben binnenkort jarig dus misschien dat ik het dan haal :slightly_smiling_face:. Moet even kijken. Je hoort er idd niet veel over misschien omdat de meeste mensen de lens niet kennen?

Ik heb de lenzen van lensbaby wel eens gezien maar er zelf geen ervaring mee, ik heb ze dan ook niet in mijn bezit. Ik hoor er in ieder geval weinig positieve verhalen over. Ik denk dat het voor de hele creatieve fotografen best leuk is om uit te proberen maar de meeste mensen die ik ken met een spiegelreflex geven toch de voorkeur aan lenzen van merken die passen bij het merk van hun camera. Mocht je hem toch kopen dan hoop ik op een review van je!