Lenig zijn voor seks?

Hallo lieve Girlsceners (ik heb hier een ander account maar dit account gebruik ik enkel als ik awkward vragen zoals dit heb).
Ik ben sinds een maand ontmaagd en heb sinds dien toch al een aantal keer seks gehad.
Maar wat ik heel irritant vind voor m’n vriend, is dat hij bijna alles doet tijdens de seks.
Als ik bovenop zit, heb ik het heel lastig met bewegen, of hoe moet je het zeggen… ik krijg vaak kramp aan mijn dijen. Ook niet alleen dat, het gaat gewoon echt niet smooth. Ik voel er niet zo heel van dan en het lukt me niet goed om op en neer te gaan. Ik weet dat dit veel te gedetailleerd uitgelegd is enzo, maar ik hoop echt dat iemand tips voor mij heeft. Omdat ik hem echt wil doen genieten door seks maar het bewegen lukt me gewoon niet zo goed… waardoor we dus altijd wisselen van standje en hij dan bovenop zit en alles doet. Ik geniet er enorm van, maar hij doet alle moeite.

Hij maakt er vaak grapjes over, maar ik vind het zo kut voor hem. Hij is helemaal bezweet na de seks maar ik niet echt… Dit klinkt echt zo idioot en ik schaam me dood, maar heeft iemand tips waardoor ik dieper door mijn benen/dijen/whatever kan gaan bovenop? Of standjes waar ik bovenop zit maar waar ik makkelijk kan seks hebben?

Echt heel erg bedankt voor de mensen die willen antwoorden, want ik voel me best wel schuldig tegenover hem.

Als je pas zo kort bezig bent met seks dan heb je de seksspieren nog niet getraint zeg maar… hahaha. Wat ik bedoel is dat je bewegingen doet die je niet eerder op die manier deed en dat zorgt voor pin,kramp enz… enige oplossing…gewoon lekker doorgaan en wissel lekker af. Het zal dan steeds beter gaan. Maak je nu nog niet te druk over hem laten genieten…dat doen jongens vaak toch wel snel… :upside_down_face:

Gewoon oefenen inderdaad, die bewegingen die je maakt als je bovenop zit zijn ook gewoon lastig! Hoe vaker je dat doet hoe beter het zal gaan. En je niet onzeker voelen, hij zal hier echt niks van denken hoor (als in, ze doet echt niks tijdens seks en ik doe al het werk), jongens zijn allang blij dat ze seks hebben. Niet schuldig voelen! En waarschijnlijk vind hij het nog leuk ook als hij helemaal bezig is geweest :slightly_smiling_face: Wij vrouwen denken veel complexer dan mannen.

ik had precies hetzelfde in het begin, het went echt wel uiteindelijk! voor mij is het bovendien fijner om gewoon mijn heupen naar voren en naar achteren te duwen in plaats van op en neer gaan. dat kost minder moeite en je hoeft er niet eens lenig voor te zijn. :upside_down_face:

Ik ben gelukkig van mezelf erg lenig dus ik heb er geen last van maar als je flexibeler wilt worden kan je natuurlijk ook meer gaan stretchen/lenigheid oefeningen doen, als je dat gewoon zorgvuldig doet en bijhoud merk je snel genoeg verschil in je flexibiliteit en wordt het ook leuk(er) om een beetje met die flexibiliteit te experimenteren met de seks. :slight_smile:

En, zoals de andere meiden al zeggen, het is echt wennen! De eerste paar keer dat ik boven zat had ik ook echt geen idee hoe ik iets moest doen of laat staan waar ik mee bezig was en dat vond ik ook verschrikkelijk. Maar dat is een kwestie van ervaring, binnen de kortste keren gaat het natuurlijker aanvoelen! Oefening baart kunst!

Bij de titel van dit topic had ik echt zo’n beeld in m’n hoofd van iemand die haar benen in haar nek legt tijdens de seks of zo :grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar zoals al gezegd is, het is gewoon wennen! Geen zorgen om maken, dat zal vanzelf beter gaan. Je zei ook dat je pasgeleden voor het eerst seks hebt gehad, dus natuurlijk is alles dan nog nieuw en misschien in sommige gevallen een beetje vreemd of moeilijk. Dat hoort er gewoon bij.

Wat betreft tips;
Misschien kun je het er met je vriend over hebben, dat je het moeilijk vind om goed te bewegen als je bovenop zit, en dat je hem niet het gevoel wil geven dat hij al het werk moet doen. Communicatie is ook belangrijk! En hij zal dat heus wel begrijpen. n_n
Verder kan hij misschien, als je bovenop zit, je heupen of middel vastpakken en je helpen met bewegen?

Inderdaad ook oefenen, maar als je het niet zo fijn vind (aangezien je zegt dat je er vrij weinig van voelt) zou ik gewoon lekker andere nieuwe standjes uitproberen. Zo blijft toch de verandering en nieuwigheid erin en word het niet ‘saai’ omdat hij steeds bovenop moet, maar het hoeft dan ook helemaal niet moeilijk te zijn. Er zijn echt een hele hoop standjes en daar zitten ook genoeg makkelijke maar toch leuke standjes tussen! Zoek er gewoon een paar op op internet oid en probeer ze samen lekker uit, nog eens super leuk ook!

komt wel goed zoals andere meiden hier al zeiden!

Herken dit probleem wel ja, ik durfde/wou ook nooit bovenop omdat ik dacht ik kan het niet blablabla, maar wat ik nu doe is dat je vriend gewoon op zo’n chillstoel zit en dat je met je rug naar hem toe, dus je staat gewoon met je voeten op de grond en je zit met je benen gesloten gewoon op en neer gaat dat lukt gewoon veel beter, en dan leun je gewoon op zijn benen/armleuningen van stoel.