Lengteverschil?

De jongen met wie ik atm in de pre-relatie fase zit & ik verschillen enorm qua lengte, ik ben ongeveer 1.65 en hij is bijna 2 meter en dit is nogal onhandig tijdens zoenen etc. ahhahha

Zijn er toevallig andere meiden die hier ervaring mee hebben & tips hebben? Het is vooral lachwekkend gelukkig, maar het zou toch best fijn zijn als het wat soepeler zou gaan :’)

Niet al te lang staand zoenen, probeer zoveel mogelijk te zitten of te liggen. Ik kreeg echt ongelofelijke last van mijn nek xD

Het heeft in de keuken veel voordelen. Hij kan makkelijk bij de hoge kasten en ik bij de lage kasten.

Dat is toch schattig! Een vriendin van mij is 1,63 meter en haar vriend 2,03 meter en dat gaat al jaren goed :wink:

Ik ken iemand van 1.53 die een tijdje met iemand van meer dan 2 meter gedate heeft hahaha. Geen tips verder, maar ik vond ze er altijd zo grappig uit samen.

ik vind het juist altijd zo schattig, haha. c:

Ja precies!! Heb helemaal geen keukenkrukje meer nodig als hij er is hahaha
Die nekpijn is wel echt de echte struggle ja, en ik ga elke keer op m’n tenen staan dus m’n kuitspieren krijgen het ook zwaar te verduren :’)

Ik ben 1.58 en mijn vriend 1.95, moet zeggen dat ik er weinig problemen mee heb. Ik op mijn tenen (goede kuitspieroefening) en hij buigt naar voren. Verder zoenen we vooral zittend of liggend.
Probeer er een beetje jullie eigen weg in te vinden, lengte hoeft niet in de weg te staan.

Sommige vinden het alleen maar schattig! Als je iets langer wilt lijken kun je hogere schoenen kopen zoals laarsjes of hakken. Maar ik vind het belangrijkste dat je onthoud dat je van elkaar houd en niet hoe je er naast elkaar uitziet.

Hoe het eruit ziet maakt me (gelukkig) ook niet echt uit, vind hem veel te leuk om me daar druk over te maken ahhah :slightly_smiling_face: Het is alleen ff onhandig af en toe, maar goed, vooral liggen en zitten dus.

Ik ben 1,58 en mijn vriend is 1,80 en het is juist keileuk. We horen altijd super leuke dingen dat we een kei leuk stel zijn, vooral door ons lente verschil. Over de rest moet je je ook echt niet druk maken, overal is wel een oplossing voor, en hierboven zijn er al heel veel genoemd :slightly_smiling_face:

Ik ben 1m59 en mijn vriend iets van een 1m80, ik probeer staand zoenen te vermijden of in ieder geval zo kort mogelijk te houden want daar krijg je nekpijn van. Ook laat ik hem me optillen om te zoenen, gaan we ergens zitten of ga ik op het aanrecht zitten.

Hele nuttige tip: Gebruik hem als zonnescherm, dan heb je nooit meer zonlicht in je ogen :grinning:

Herkenbaar haha! Ik ben 1,58 en mijn vriend 1,97. Zoals eerder al gezegd wordt, je kan staand zoenen vermijden vooral zittend of liggend. Maar verder vind ik het het echt geen probleem.

Gooi het keukenkrukje niet weg, die heb je nu dus nodig met zoenen i.p.v. voor de kastjes :stuck_out_tongue:

Ik ben zelf 1m80 en ik heb ook met een jongen gehad die over de twee meter was en zelfs ik kreeg last van m’n nek als ik staand met hem zoende. :’) Nu ben ik aan het daten die 1m85 is, dus dat is de ideale lengte.

Heel toevallig ben ik ook 1.65 en de jongen waarmee ik date is ook zowat 2 meter hahaha. maar ik heb er niet veel last van ofzo vind het wel leuk