Lengtemaat 36!

Heeeey meiden,
ik vroeg me af of er mensen weten waar je broeken met lengtemaat 36 kan kopen.
Zelf ben ik 1,86 en heb ik echte lengtemaat 36 nodig.
Of misschien kennen jullie winkels met bepaalde broeken die lang vallen…
Groetjessss

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar mijn nichtje is ook heel lang en volgensmij kocht zij broeken bij Mexx of Esprit, weet even niet zeker welke van de twee .

Ik ben 189 en koop gewoon mijn broeken bij de Only , lengte 34. Kan opzich prima maar rol ze toch altijd op. En anders zit er maar één ding op, althans voor mij, G-Star. Zit altijd perfect en zo’n broek is echt een investering voor een aantal jaar.

Ik ben ook 1.86 met lengtemaat 36/38 en had altijd moeite met broeken vinden. Ik koop broeken bij de topshop (tall afdeling) en bij pretty tall (heeft een webshop) die zit in apeldoorn en hoofddorp. De Pretty tall heeft ook broeken in lengtemaat 38 en die zitten nog net even mooier bij mij.

Ik ben zelf niet zo lang maar mijn zus wel, en die koopt altijd broeken van G-star. Die zijn altijd lang genoeg.

Je hebt bij Asos ook een tall lijn, misschien daarbij?

Ik ben zelf ook zo lang en ik koop mijn broeken vaak bij Topshop aangezien zij lengtemaat 36 hebben. Kan je gewoon in winkels kopen maar ook online bij bijvoorbeeld Zalando!

Ik ben 1,82 en vind lengtemaat 34 van de broeken bij Only en Vero Moda zelfs ietsjes te lang, misschien is dat wat?

Ik heb ook lengtemaat 37/38! Meestal 38 dat ze nog net een kreukeltje hebben voor me gevoel lijk ik dan minder lang ( ja waarschijnlijk rare reden maar als nog voelt goed ) ik ga altijd naar tall people heeft een winkel en een site, ga binnen kort naar pretty tall!

Ik ben 1.78 en heb lengtemaat 34 van de only, en die is niet te lang bij mij ( ik heb wel lange benen though), dus ik denk niet dat je die past met 1.86.

Ik draag normaal lengtemaat 34, maar ik heb gisteren een broek gekocht van Gsus waarbij 32 lang genoeg is en nog steeds ruim. Dus misschien is dat een merk waarbij je kan gaan kijken?

kom ik hier met mijn lengte maat 28 :’) maar die maken ze niet :hammer: