Lengte verschil!

Hoi dames,

Ik vroeg me af of er hier meiden zitten die ook een korter vriendje hebben.
Mijn vriend is 158 (hij is in het verleden niet goed gegroeid) en ik ben 171.
Best wel een verschil dus, maar het boeit ons beide totaal niet. Hij is superlief en perfect, dus zijn lengte maakt mij niet veel uit. Van anderen hoor ik meestal verschillende dingen, de een vind het schattig, terwijl de ander het super raar uit vind zien en het zelf nooit zou doen. Soms mis ik wel eens de voordelen van een langere vriend, maar ik als ik eerlijk moet zijn, ik zou hem nooit omruilen voor een langer iemand :slightly_smiling_face:.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Mijn huisgenoot is 1.80 en haar vriend 1.65. Maar volgens mij zitten zij er totaal niet mee :slightly_smiling_face:

Gelukkig maakt het jullie niet uit en zul je hem nooit willen omruilen voor een ander iemand. Mijn vriend is ongeveer even lang, vind het helemaal prima. Ik dacht eigenlijk dat hij altijd iets kleiner was, maar ik loop vaak op hakken dus dan steek ik ook boven hem uit.

Als het jullie niks uitmaakt, dan maakt het niks uit. Mensen zullen altijd ‘kritiek’ hebben dus leef je leven.

Wat is het probleem dan als je het zelf al niet erg vind? Ik snap sowieso al niet dat dat uberhaubt een probleem kan zijn.

Als liefde daarvan moet afhangen…

Ik had een tijdje een kortere vriend (niet gek want ik ben 1.85), ik dacht er totaal niet over na, maar hij was wel eens onzeker of andere mensen het niet raar zouden vinden ofzo. Die mensen zijn er idd vast wel maar ja, boeiend. Zo lang je staand kan zoenen en je niet hoeft te hurken / springen lijkt het me allemaal prima haha.

Ikzelf val met mijn 1,75 eigenlijk altijd op langere jongens. Dat gebeurt gewoon, idk. Maar als jij er niet mee zit, who cares?

Mijn ex was ook korter. We hadden eerst wel iets van wow oke. Maar het is gewoon wennen! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik ben 1m57 en hij is 1m65… we zijn dus eigenlijk allebei klein. Maar mijn vriend zijn ex was ook een paar cm groter dan hem, en hij had er totaal geen probleem mee. Hij zegt wel vaak nu dat hij toch blij is dat ik kleiner ben dan hem, het is toch leuker voor hem als hij mij vastneemt en zich “mannelijk” kan voelen door mij zo te beschermen. Als je een vrouw vastneemt die groter is dan jou, dan is dat natuurlijk niet zo evident om dat gevoel te hebben.

Ik ben 1m65 en mijn vriend is 1m63.
Groot verschil zie je niet bij ons.

Wij vinden het totaal niet erg.
Voor mij heeft het trouwens alleen maar voordelen dat we even groot zijn!

U er inderdaad niets van aantrekken!
Veel geluk samen!