Lengte verschil mening

Hallo, ik had al een topic aangemaakt maar wou toch nog iets voorleggen. Ik heb iemand leren kennen die 172 lang is. Normaal gesproken heb ik altijd gezegd dat mijn vriendje minstens 180 moest zijn en ik val totaal niet op kleine jongens en nu dus wel. Ik ben zelf 167. Wat vinden jullie van lengteverschil en vinden jullie het alleen belangrijk dat je vriendje langer is of moet je vriendje ook minstens een bepaalde lengte hebben? Ik zit er serieus over na te denken om niet de eerste stap te zetten omdat hij zo klein is. Hij is net 22 dus hij kan nog groeien (hij is nu iets van 172 maar 3 cm groeien kan echt al zoveel uitmaken dan ga je echt van klein naar onder gemiddeld) maar ik vind het zo lullig om hem onnodig pijn te doen als ik later het wil uitmaken door zijn lengte. Alvast bedankt!

Ps: wat vinden jullie over het algemeen van kleine jongens?

Volgens mij groei je niet meer na je 18e toch?

Maar mij zou het niet uitmaken als mijn vriend kleiner zou zijn dan ik. Ik val ook op jongens met donker haar en lichte ogen, als hij dat niet zou hebben maar wel leuk is, ja wat boeit het dan of hij blond, kleiner, etc is.

Ja het schijnt dat sommige gewoon doorgroeien. Ja hij is leuk alleen zo klein ik weet het echt niet maar bedankt voor je antwoord

Tja is lengte nou echt zo belangrijk? Als dat het enige is wat aan hem ā€˜mankeertā€™ zou het zonde zijn om een relatie te laten schieten alleen omdat ie net niet lang genoeg is. Ik ben zelf meer dan 1.80 m en ik wilde ook altijd een lange jongen maar dat is met mijn lengte helemaal lastig. Ik heb wel een vriend die een paar cm langer is maar uiteindelijk ben ik daar nu totaal niet mee bezig. Ik vind het in een relatie belangrijker dat we met respect en vertrouwen met elkaar om kunnen gaan dan dat we er schattig uitzien door het lengteverschil haha :")

Ja je hebt gelijk maar het blijft lastig. Van heel veel adviezen gekregen maar ik weet het echt niet. Ik zit eel echt in mijn hoofd dat hij veel te knap is voor mij dat ik Ć¼berhaupt blij moet zijn als die mij ziet staan en mij ook leuk vind

Nou, je maakt het jezelf wel heel moeilijk.
Hij is langer dan dat jij bent en lengte maakt echt niet zoveel uit hoor. Kom je later nog wel achter. :slight_smile:

Overheen zetten en het leuk hebben met hem. Of kortzichtig blijven en het uitmaken

Dit lijkt me meer een zelfbeeld probleem dan een lengteverschil probleem.

1 like

Ikzelf ben 1m80 en zou het niet erg vinden als mijn vriend 1m75 is. Volgens mij ligt het probleem niet bij een lengteverschil, maar is het gewoon een onzekerheid van jou.