Lengte leeftijd en gewicht

Hee dames,
Ik maak dit topic aan omdat ik eigenlijk best wel benieuwd ben naar deze gegevens bij andere meiden.
Ik zal gelijk maar beginnen:
Ik ben 15 (bijna 16) 1,64m en 57kg. Misschien is het ook wel leuk als je erbij zet of je hier tevreden mee bent? :slightly_smiling_face: Nou ik zou eigenlijk wel wat lichter willen zijn, maar daar werk ik al aan! En wat langer zou ook wel fijn zijn, maar ben helaas uitgegroeid…
Nou ik ben benieuwd naar jullie antwoorden! xxx

Ik ben 14 1.60 en ben 48 kg;p

18 jaar
1.74
56 ongeveer, ben niet te dun maar wil aankomen

Ik ben 12 jaar, 1m66 en weeg 54 kg.
Ik wil graag wat korter zijn en ook wat afvallen, dus eigenlijk ben ik niet heel tevreden.

Ja ik wil ook afvallen maar ik wil het op een gezonde manier!

Ik ben 15 (sinds eind oktober) 169 ongeveer en ik weeg 49 kilo
Ik ben er wel tevreden mee, maar ik heb wel een buikje :confused: maar ik wil niet overal afvallen laat maar zeggen.

16 jaar
1.65
63,3 kg
–
veels te dik iknow.

19 jaar, 1.68, 53 kg

ik ben 13 jaar . Ik ben 1.68 ofsoo en ik weeg 60 ofsoo … opzich ben ik er wel tevreden mee want me zus zei : ''Als ik naar jou kijk lijkt net alsof je helemaal geen 60 weegt maar 50 ofso, dat zei ze en dan ben ik best wel blij met me lichaam.

Ik ben 14, 1,62/1,64 ofzo en 47 kilo en ik vind het prima. :slightly_smiling_face:

15(volgende maand 16)
1.70 m.
50 kg
Vind het wel okee zo.

20
1.62
78 kilo
ik wil flink gaan afvallen,ik ben er mee bezig nog altijd

13, 1m57 en 39 kilo. Aan de lichte kant maar ben wel tevreden

15, over twee weekjes 16, 1.72 m en 53,8 kilo.

Het wisselt alleen heel erg bij mij, ik ben zo 1,5 kilo lichter of zwaarder. Op zich ben ik er wel blij mee, wil alleen een iets gespierdere buik.

Jeetje, wat een dunne mensen hier :’)

1.66 en eeeeeeh 63 kilo denk ik? Ik durf me niet meer te wegen :flushed:

Niet, want dan zou ik ook te dik moeten zijn en ik ben niet dik :stuck_out_tongue:

nee je bent niet dik !!

dit topic bestaat echt al een 32041x en is zo onzinnig.

15 jaar , 1,63 en weeg 44 kilo
ben te licht maar ben toch tevreden want het is ooit erger geweest :slightly_smiling_face: