Lengte bereken

Is er misschien een trucje ofzo om te bereken hoe groot je uiteindelijk wordt?

Bij de schooldokter rekenden ze dat voor mij altijd uit.
Maar ik weet niet eens of het klopt, ze zeiden tegen mij dat ik 1,70 moest worden en ik ben 1,59.
:stuck_out_tongue:

• jongens: (lengte van de moeder in cm + lengte van de vader in cm + 13) gedeeld door 2
  • meisjes: (lengte van de moeder in cm + lengte van de vader in cm - 13) gedeeld door 2

^Maar volgens mij klopt daar niet veel van… Ik zou volgens dat ding 1.73,5, worden terwijl mijn ouders 1.78 en 1.82 zijn. En ik ben zelf 1.76.

Dan zou ik 1.67 worden, maar dan moet ik nog meer dan 12 cm groeien!

Dan zou ik 1.65 moeten worden maar ben geloof ik al uitgegroeid en ben 1.54

Bij mij klopt hij wel :slightly_smiling_face: ik ben nu 175 en ik ben denk ik bijna wel uitgegroeid en ik zou 175.5 moeten worden

Mijn dokter heeft ooit röntgenfoto’s gemaakt van mijn hand en door die botjes in je hand kunnen ze uitrekenen hoe groot je wordt. Alleen dat klopt niet meer zodra je ongesteld wordt, want dan groei je nog maar zo’n 5 cm. Zei die dokter tenminste en dat klopte bij mij ook redelijk…

bij mij klopt het ook niet, ik zou 187,5 moeten worden maar ik ben nu uitgegroeid en 178.

ik ben 14 en dat ding zegt dat ik 161 moet zijn en dat ben ik ook :grinning: wil niet meer groeien jeeeuuuj

Ik zou héél klein blijven, geen liliputter hoor noway maar ik zou absoluut niet groter dan 1,40 worden, waarschijnlijk die 1,40 niet halen en ik ben doodleuk 1,50… xD

Ik zou 1.75 moeten worden, amehoela. Ik ben allang uitgegroeid en 1.62…

ik ben nu ongeveer 1.64 met mijn 14 jaar :stuck_out_tongue: en volgens dat ding word ik 164.5 dus t kan wel kloppen.

Dat klopt denk ik niet, want dat zou betekenen dat mijn zus en ik even groot zouden zijn, en dat meisjes altijd kleiner dan hun ouders zouden zijn (wat zou betekenen dat na een paar honderd jaar er alleen lilliputter meisjes rond lopen).

Dan zou ik 1.72 moeten zijn. Ben 1.65 en uitgegroeid gelukkig xD

Dan zou ik 1,76 moeten zijn, toch ben ik maar 1,67. Ik zou wel iets langer willen zijn.

Ik zou 1m70 moeten zijn. Ik ben nu 1m 69 dus het klopt wel ongeveer :grinning:

dan zou ik 1.67.5 moeten worden, GOD I HOPE SO! maar volgens mij ben ik al uitgegroeit…

De schooldokter zei dat ik ongeveer 1.75 - 1.80 zou worden, en ik ben nu 1.71… D:

ik zou dan 173cm, maar ben nu uiteindelijk 175 cm, het maakt niet zo veel uit. Ik denk dat het meer ‘ongeveer’ is en dat het inderdaad bij sommige niet hoeft te kloppen.