Lena Dunhams lichaam als onappetijtelijk afgeschreven.

Hoi meiden.

Ik lees regelmatig de P-Magazine en ik zag in het blad van deze week dat Lena Dunhams lichaam als onappetijtelijk afgeschreven werd. Ik wist niet wat ik las! Ze heeft een lichaam zoals zoveel vrouwen!!!
:flushed: :flushed: :flushed:

Beginnen mannen nu ook ‘vollere’ vrouwen als ‘lelijk’ te beschrijven?

Graag jullie mening :slightly_smiling_face:

Ik zeg je de wereld is kapot!

Dat dacht ik nu ook. Oké, ze is wat zwaarder. Maar toch bijlange niet type ‘koe’!

wut ik vind haar helemaal niet lelijk ofzo

Gewoon een mooie vrouw, niets mis mee.

Ik vind haar ook mooi en haar lichaam zie ik liever dan iemand waarvan de ribben eruit steken.

Ik snap het echt niet…

Ik kan haar lichaam niet echt zien in het jurkje eerlijk gezegd maar al zag ze er uit als een walvis, dan nog vind ik het walgelijk om zoiets te zeggen…

Helemaal mee eens, bah wat een rotwereld is dit…

Mee eens

Ik vind het vooral enorm verkeerd dat mensen er maar vanuit gaan dat het ok is om zoveel kritiek te hebben op bekende mensen. Je moet het er maar bij nemen lijkt het wel. Serieus zoiets ga je toch niet in iemand gezicht zeggen? Waarom is het dan ineens wel algemeen aanvaard als men zoiets schrijft of tweet of weet ik veel wat. Heb toch respect voor je mede-mens, dit is echt gewoon grof, of ze nu mollig of graatmager was.

Meer vrouwen zouden er als haar moeten uitzien, althans; haar figuur. Over haar smaak etc valt natuurlijk te twisten.

Over het lichaam (ik vind namelijk het jurkje, haar kapsel en de tattoo niet mooi) is echt niks te zeggen. Ze ziet er gewoon gezond uit, mooi vol. Niks walgelijks aan want het blubbert niet ofzo, en zelfs dan zouden ze zoiets niet mogen zeggen. Verschrikkelijk hoe idealen worden gesteld in deze wereld, bah.

Ik vind haar eerlijk gezegd mooi van bouw, alles in verhouding en naar mijn mening echt níet dik.

Ik wil eerlijk gezegd niet wisselen met haar, maar zoiets zeggen is natuurlijk overdreven. Is een topic hierover trouwens echt nodig?

Precies mijn gedachte, ik denk eigenlijk dat dit topic weer uit gaat lopen in een ‘vollere mensen mogen niet beledigd worden en dunne mensen zijn lelijk’-topic.

Nou het gaat (neem ik aan) niet alleen over haar. Maar over het (voor)beeld dat de media schetst over hoe vrouwen eruit horen te zien. (of in dit geval hoe dus niet )

Ja klopt maar daar zijn echt al zoveel discussies over geweest…

Nee hoor, ik denk dat het meer een *ik walg van deze maatschappij* topic wordt, terecht overigens op dit vlak aangezien ze echt niet te zwaar is en helemaal niet dik, het is niet papperig, prima in verhouding en gewoon mooi vol. Het gaat er meer om dat zij meteen als ‘vetzak’ gezien wordt en maar meteen door de pers als walvis bestempeld wordt en weer even duidelijk wordt gemaakt dat je tegenwoordig niet voller kunt zijn zonder een bak kritiek over je heen te krijgen. Ik vind niet dun of dik mooier, mits het er gewoon gezond uit ziet en bij haar ziet het er prima gezond uit waardoor ik haar figuur (ik heb het alleen over haar figuur) gewoon mooi vind. Niks onappetijtelijks aan wat mij betreft, maar de pers vind dat ze zo weer klakkeloos iemand de grond in kunnen boren.

Steeds meer meisjes krijgen eetstoornissen omdat ze willen voldoen aan het ideaalbeeld wat zo volkomen verdraaid wordt, haar figuur is prima.

Nu ook niet overdrijven hé :’) alsof magere mensen àlleen maar commentaar krijgen over hun lichaam (dit topic bewijst toch maar weer eens van niet denk ik dan.) Maar ik vind inderdaad ook niet dat het tot een discussie moet lopen dus om positief af te sluiten.

Yeeeeey every body is beautiful, vrede klaar!!! haha

Dat zeg ik ook niet, maar ik ben gewoon bang dat het uitloopt op een topic zoals ik al beschreef, ik denk dat dit beter in het ‘opmerkelijke opmerkingen over dikke of dunne meisjes’ (zo heet het toch?) had gekund.

Dit kan echt wel in het topic over dikke en dunne meisjes.
Slottie?