Lemon in Den Haag

Hoi,

Ik zag een paar dagen gelden dat er in Den Haag een nieuwe winkel zit Lemon. Zag er opzich best leuk uit.

Kennen jullie het en zo ja wat vinden jullie ervan??

Patricia

Ik ken het wel, niet zo heel goed. Ze hadden er wel grappige sieraden en een aantal aparte leggings (niet mijn stijl, maar goed) maar verder vond ik het niet superleuk ofzo.
Maar het is het wel waard om d’r af en toe eens binnen te lopen.

Ik vind het een leuke winkel :]. Ik kom er niet vaak maar één van mijn beste vriendinnen woont vlakbij Amersfoort (ik woon in Noord-Holland) en daar zit er ook één, dus als ik bij haar ben gaan we er vaak even heen. Ze hebben veel originele t-shirts en de sieraden zijn ook leuk, hoewel deze wel duurder zijn dan bij bijvoorbeeld de Six maar er is vaak uitverkoop en dan valt het wel mee.

Ik wil ook wel eens gaan kijken, maar ik woon in Limburg ;]
En ik ga daarvoor niet helemaal naar Den Haag.

in utrecht zit er ook een, maar ben er eigenlijk nooit binnen geweest…

ja ik was er geweest en ik vond het wel leuk

maar we waren maar heel even binnen geweest x]
maar ik vond het best wel leuk!

Ze hebben er hele leuke kettingen!
Kleding is alleen niet mijn smaak, het doet me denken aan de hippies . (no offense voor de mensen die het wél leuk vinden :slightly_smiling_face: )

Ik ken hem wel, ik vind het een beetje cheazy maar soms hebben ze wel wat leuks. Maar ik kom er eigenlijk nooit want de muziek staat achterlijk hard, in Amersfoort tenminste.

Niet bepaald mijn stijl eigenlijk :’]
Ik vind het zelf een best wel rare winkel x3

Muziek staat idd best hard maar ze hebben echt leuke dingen (vind ik)
Ik heb daar een zonnebril gekocht and I love it.

Ze hebben er ook 1 in almere en ja ik vind het wel een leuke winkel met goedkope kleren en leuke sieraden :slightly_smiling_face:

waar in den haag zit ie precies?

ja idd waar in denhaag?
in de stad ofzo?

in het stukje bij de newyorker in de buurt.

I like it very very much :grinning:

Wat zijn de prijzen daar ongeveer?
Nja, ik ga morgen wel eens kijken, ik moet toch schoenen kopen in Den Haag

ja, die hebben wij sinds kort ook in almere. opzich best wel een leuke winkel !

Best een leuke winkel om rond te kijken, ze hebben er wel leuke dingen. Koop er overigens nooit wat…

Weet iemand waar ie zit in Utrecht? Ik kan namelijk geen site ofzo vinden :ninja:

tegenover de h&m.
weetjewel waar ze eigenlijk alleen maar de jongere kleding hebben.
als je me snapt haha
dus niet die h&m aan de gracht, en ook niet die op hoog catharijne.