Lelyke legerlike-broek +o(

Kheb zown donkergroene, legerachtige broek.
Hys faking lelyk, maar moet m aan van me ma, omdat ze ‘m anders voor niks heb gekocht’. x’d
Wete jully iets dr bove wat t toch nog n béétje normaal kan make?

Owja, ook nog schoene xd
Want heb gwoon zwarte laarzen, maar die broek past dr niet ín, en alsk m dr uit laat lyke ze net kistjs. :expressionless:

Tnx alvast! (aa) <3

knip em af en maak er een korte broek van.

of laat er heeeeeeeel toevallig inkt opvallen :’]

Ja ik zou hem tot net over de knie afknippen, en dan met van die rafeltjes weetjewel.
en dan een wit tanktopje erboven, all stars (rode) eronder, en je bent klaar voor de lente :relieved:

Gebruik hem als verf/klus broek :relieved:

haha, als je hem al niet mooi vindt zou ik hem sowieso niet aandoen,
wat je moeder ook zegt,
omdat je je er dan toch niet lekker in voelt,
maar anders foto?
dat is wel verplicht bij mix & match dus
dan kunnen kunnen we beter helpen :slightly_smiling_face:

[b]maak er een kort broekje van …en kleur het met textiel verf een andere kleur !
of maak um vies met iets wat er niet uit kan … en net doen alsof je het perongeluk deed … :grinning:
ik zou um eigenlijk gwn niet aan doen … mja ! je kan het als knutsel/verf broek gebruiken :grinning:

xx[/b]

Nee, niet vies maken… verkoop hem dan, of geef hem aan de kringloop :relieved:. Zeg dan vervolgens tegen je moeder dat je hem kwijt bent. (oid)

als je hem niet mooi vind moet je hem niet aandoen!
ik heb ook een legerbroek doe hem eigenlijk nooit aan :S mja wit zal dr wel mooi op staan of gewoon een effen kleur

Ik ken je stijl niet? Maar heb je een foto sowieso??

Als je een beetje meisjesachtig bent: Anders witte pumps, een bloesje met bijv. pof achtige mouwtjes, of een wit tuniekje met tailleriem or whatever met grote ringen.

En anders gewoon wat hier bovenstaat enzeuw.

knip hem af tot boven of onder je knieen doe er hoge laarzen onder of allstars ( winter/zomer) en dan een witte tanktop

op een legerbroek? neee dat is echt fout. tenzij het een skinny is, maar dat is het niet toch?
oh god bij die verhalen van het afknippen krijg ik zin om zelf een legerbroek te kopen en af te knippen XD
maar dat zou ik er dus ook mee doen

maak er een soort baggy/sportief geheel van!
zwart basis shirt, mooie riem, nike’s eronder?

Succes!

Gewoon niet aantrekken, als je 't niet mooi vind :|?

broek oprollen, ballerina’s drbij (niet al te tuttig), wit hemdje en een zwart vest

of is ie met van die legervlekken? dan zou ik em wegdoen ja,
maar als ie gewoon legergroen is dan kan het nog wel

succes!

Ik ken alleen maar een combinatie voor in de zomer maar toch;
knip hem af tot ongeveer de lengte van een shortje en vouw de pijpen om zodat het nog een beetje netjes is. en dan een wit hempje erboven, witte ballerina’s, ketting, zomertas

Ik heb ook een legerbroek x] en ik vind hem cool jaa! Ik doe me docter martins er altijd onder aan met dan me broek erin want het zijn hoge dr’s en ik heb zo’n geschikt ongeschikt shirt en die doe ik er altijd boven XD Ik had deze hele outfit voor survivallen gekocht maar doe hem nu ook soms nog aan :stuck_out_tongue:

afkrippen en langere allstarretjes +tanktop is idd leuk:)
en anders misschien met een lange tanktop met vestje & allstars?
als jij hem echt nie leuk vind trek hem dan gewoon niet aan… zeg tegen je moeder dat je je er niet goed in voelt en dat het je stijl niet is ofzo?

knippen!!!:expressionless:
+allstars
veters beetje los

Op marktplaats zetten?

Gewoon niet aantrekken en weggooien.