Lelijkste punt aan jezelf

Wat vinden jullie het lelijkst of het minst mooie aan je lichaam?
of waar schamen jullie je voor?

ik vind al mijn puisten. ik heb er zo veel ehh ik haat dat! =s

Mijn voeten echt het meest. Ze zijn gewoon zo klein en dik en lelijk

Al die onzuiverheden en mijn vet. Vooral bij mijn heupen. En mijn aderen zijn ook superzichtbaar, maar mijn onzuiverheden zijn echt een verschrikkelijke ergernis. Loop er al 10 jaar mee en het is nog steeds niet weg. Ik heb dan ook wel een vreselijk lelijke huid.

Ik ben geopereerd aan mijn teennagel en nu is hij lelijk XD

Dat mijn tanden nooit mooi wit zijn, ookal poets ik ze netjes 2 keer per dag.
Ik heb geen mooie huid, het heeft droge en vette plekjes, kei lastig met foundation. Mijn voorhoofd is best wel hoog. Droog haar. Te korte benen. Te lang armhaar. Afgekloven nagels.

Oh vreselijk dit haha :’)

Mijn knieën, volgens mij heb ik een lichte vorm van x-benen :hammer:

me buik,armen,benen,gezicht

Mijn heupen en bovenbenen, veeel te breed en te vet…

Hebben wij niet al een klaag over je lichaam topic? Vind ik eigenlijk een beetje hetzelfde

mijn lelijke x benen en het vet over me lichaam + ik heb erg last van straie , mij zie je niet meer in een badpak enzz :hammer:

Neus en lichaam.

Als het niet gebeurd was… Ik heb ooit mijn rechterkaak op 3 plaatsen gebroken gehad. Sindsdien is mijn kaak nogal asymmetrisch + plus ik heb er nogal last van qua stijfheid en zo. Maar goed het valt niet zo heel erg extreem op voor anderen (of ze zeggen er niets van) maar het stoort me enorm.

Mijn buik.

Mijn buik, ik ben gewoon net zwanger. Alles is superslank, behalve daar. Als dat vet nou naar m’n boobies kon gaan. Kijk mijn tanden… dan lach je maar gewoon met je mond dicht. En ik moet gewoon andere shirtjes dragen dat het niet zo opvalt.

knieën, schouders, heupen, voeten

Mijn bovenbenen :hammer: :hammer: :hammer: :hammer: :hammer: :hammer: :hammer: :hammer:

Buik, huid heb geen puisten ofzo (gelukkig) maar wel uitslag. En mn voet, heb er een bult op die gelukkig vandaag weg word gehaald :slight_smile:

Mijn tanden, mijn neus, armen etc.