lelijkegeverfde haarkleur!

heee, nou kijk ik had me haar lictblond geverfd( ben vannezelf donnker blond) maar toen was ik het zat en heb ik het bij de kapper weer een beetje me eigekleur terug geverfd ik heb die kleur nu iets van een maand. maar eigelijk vind ik het niet zo’ n mooie kleur want het is net geen bruin en net geen blond, een nietskleur-.- maar nu wil ik het dus bruin/donkerbruin verven maar dat mag niet meer vN me moeder want ze vind het te duur en zegt dat ze een voortuin heeff uitgegeven aan de kapper. maar ik vind dit e ht een lelijke kleur en ik mag het niet meer verven vam haar wat moeg ik nu doen? alvast bedankt!

Hihi een voortuin uitgegeven? ;p fortuin?
Je kan zelf verpakking kopen en verven. of mag dat ook niet? Bij de action is het wel goedkoop.

Wachten totdat je moeder van mening veranderd? of zelf betalen…

idd zelf betalen.

haha sorry voor mn spelfouten(; tja dan moet ik het maar zelf betalen

nou een pakje verf is maar 10 euro, of 5, das toch neit zo duur? of mag je het ook niet zelf doen?
dan sparen meid.

bedankt voor jullie reacties (:

Zelf verven idd, evt eerst ontkleuren en daarna een kleur erin als je een lichte kleur wil. Heeft bij mij altijd perfect gewerkt (geen geld voor kapper)

maar ik ben nu dus donkerblond/lichtbruin moet ik het dan ook eerst onkleuren als ik naar bruin/donkerbruin wil?

nee dat hoeft dan niet