Lelijke tong met scheurtjes

Mijn tong is echt heel lelijk, ik heb allemaal scheurtjes bij de zijkant van mijn tong en het zit er al heel lang.

ik zit er ook echt mee omdat het er echt niet uiziet, ookal ziet toch niemand het, ik wel en ik irriteer me er echt aan. ik denk niet dat het door vitamine tekort komt want ik slik vitamine pillen en eet nog best gezond ook.

weet iemand hoe dit komt / wat je er aan kan doen / heeft iemand van jullie dit ook?

Rook je misschien? Daar zou het door kunnen komen. Verder denk ik dat scheurtjes opzich niet zo erg zijn?

Misschien geen vitamine te kort maar wel ijzer te kort?
En rook je inderdaad? Kan ook daardoor komen ja.

nee roken kan t niet zijn, haha. en ik ben wel getest op vitaminetekort dus ik weet t echtniet… en t zijn niet kleine scheurtjes maar je ziet echt dat mn tong geen mooi recht lijntje heb maar echt hobbelig is aan de zijkant

Ik heb dit ook.
Ik beet vroeger veel op mijn tong en heb aan de zijkant kleine stukken van mijn tong gebeten.
Niemand ziet het, wel als ik bv. mijn tong uitsteek ofzo, een vriendin lacht hier soms wel mee :stuck_out_tongue:
Ik denk eigenlijk niet dat je er iets kunt aandoen.

ik bijt t denk ik in me slaap haha, ik vind t wel echt naar :frowning_face: hoopte dat iemand wist wat je er aan kan doen of uberhaupt iets aan kan doen

Maar het valt toch niet op?
Enkel als je je tong uitsteek, maar je loopt toch niet de hele dag met je tong uit je mond? :stuck_out_tongue:
Ik vind het eigenlijk totaal niet storend en het was me eigenlijk ook nooit opgevallen, tot die vriendin er iets over zei.

Haha oh, maar ik ben dan weer zo’n perfectionist die alles van top tot teen “kloppend” wil hebben, dus t is naar

Tongen zijn uberhaupt lelijk. :slightly_smiling_face: