lelijke tanden..

Hallo iedereen!

Ik zit al heel lang met iets namelijk mijn tanden…
Ze zijn niet bepaald mooi en ik durf dus niet met mijn mond open te lachen.
Wat ik dus heel erg graag wil. Ik ben dus naad de tandarts geweest voor een controle toen en ik had 2 tanden eruit laten trekken zodat mijn melktanden dan misschien wat sneller door zouden komen. Maar nee… Dat helpt dus niet.
De tandarts zij ook dat ik hele sterke melktanden heb en dat het daardoor dus moeilijk gaat.
Dus ik was naar de ortho geweest en het enige wat hielp is een buitenboordbeugel.
Daar heb ik dus nee tegen gezegd want daar wil ik gewoon echt niet mee rondlopen…
Ik wil gewoon heel graag een blokjesbeugel… ik ben het echt zat om altijd maar te moeten lachen met mijn mond dicht.
Weet iemand misschien wat ik kan doen ?!

ik zou de buitenboord beugel maar nemen,
je kan hem ook alleen in doen na schooltijd of s´nachts!

Je wilt mooiere tanden, maar geen buitenboord beugel. Terwijl de ortho zegt dat dit de enige manier is?!
Hij zegt niet voor niets een buitenboord beugel en niet een slotjes beugel (zo heet het :wink:), dat zal met een reden zijn. Je hebt het over melktanden, hoe oud ben je dan?

Je doet het voor een goed doel. Ik ben 29 en ik heb net twee jaar slotjesbeugel en een kaakoperatie achter de rug. Ik ben dus (overduidelijk) te oud voor al het andere, dus moest ik onder het mes. Geloof me, je wilt dit nu doen, nu je nog jong bent. Want het is een nog groter probleem als je ouder ben. (geld, zit niet meer volledig in je verzekering, vrij nemen van werk en dus de operatie en twee weken uit de running zijn)
En guess what? A.s. woensdag gaat dat kreng eindelijk eruit. :upside_down_face: :beer: :bowing_man:

tja als je mooie(re) tanden wilt zul je toch de buitenboord beugel moeten nemen.