lelijke schooltas

ik ga over een week weer naar school, en ik moet toegeven dat ik nog geen schooltas heb gekocht :stuck_out_tongue:
ik wil wel een leuke/modieuse tas, maar van mn moeder moet ik een stevigge tas die minstens 1 a 2 jaar meegaat :S
dus weten jullie een leuke stevige tas ?

http://www.lederwelt.net/images/products/schul--freizeitruckscke/eastpack-padded.jpg

Of een eastpack in een leuk printje :slightly_smiling_face:

Ja, neem een Eastpak.

Eastpacks FTW :3

maar ik vind eastpacks niet zo mooi :blush:

Wat zeurt iedereen over die tassen –
Gewoon 'n eastpack.

Loop gewoon een winkel in en kijk eens rond …

Je kan een tas van de Invito nemen maar die zijn niet super stevig en ik weet niet zeker of die twee jaar mee kunnen gaan.

ja heb ik gedaan maar ik woon in zuthpen en daar is maar 1 tassen winkel waar je echt bijna geen leuke tassen kan kopen dus wou ik nu op internet gaan zoeken.

en jongens ik wil juist een schooltas waarvan je niet ziet dat het een schooltas is.

ik heb een eastpack maar ik vind hem ook niet mooi. maar hij is wel het best, zeker

ik moet maandag ook weer. . nouwja. niet deze maar de volgende. heb ook nog geen tas. doe gewoon invito

ik had hiervoor een eastpack en die ziet er na 2 jaar echt niet meer uit :expressionless:
en toen ik hem kocht vond ik hem ook al niet mooi

Wow wat doe jij wel niet met je tassen ?

eigelijk niets bijzonder dat is het enge :stuck_out_tongue:

Ik had altijd tassen van Bjorn Borg. Die waren erg stevig.

Haha oke dan :stuck_out_tongue: Maar als je een wat mooiere tas wil dan zou ik voor een invitotas gaan.

bjorn borg :nauseated_face:

hoezo: :nauseated_face: ?

Ik ga nu mijn 5e jaar in met mijn eastpack (: hij is nog steeds waterdicht, alles is nog heel, en ik doe er alles mee! gaat ook altijd mee op vakantie (: heb de groen/blauw achtige haha