Lelijke oksels

Hoi,
ik ben 16, en ik scheer me al een tijdje, ongeveer 2 keer per week met een mesje. Ik snij me haast nooit, dus alles gaat goed.
Alleen ik krijg nu wel heel erg lelijke oksels. De huid zit veel losser zegmaar. En het is er ook een beetje bruiner. (En nee, dat zijn geen haren :wink:)
Weet iemand hoe dat komt, heeft iemand het ook, en het belangrijkste: Kan je ervanaf komen?
Ik heb het wel eens bij wat oudere vrouwen gezien, maar ik ben 16…
En het is echt heel lelijk, mijn vriendin zegt het ook (En nee, het is geen kutvriendin :stuck_out_tongue:) Ik durf haast niet meer te gymen :expressionless:

Oksels zyn lelyk :stuck_out_tongue:

heb ik ook dat het een beetje losjes is en wat donkerder maarja denk je dat daar iemand op let.
Ik bedoel jij gaat toch ook niet naar de oksels van andere mensen kijken :stuck_out_tongue:

jaa, das waar, maar niet zo raar hangend :stuck_out_tongue:
Als ik mijn armen naar beneden heb hangt er een vel en het is een beetje bruin.
Getsie wat vies klinkt dit, ik maak me echt elke dag schoon hoor X)

idd haha

Is het zegmaar… zo’n donkere ‘waas’ onder je oksels? Zegmaar, dat als je van een afstand kijkt het net is of je je niet geschoren hebt?

Jep :slightly_smiling_face:

lichtere foundation erop smeren ofzo ?

Dat heeft iedereen lijkt me? .__.

Lekker foundation op je oksels, tuuuuurlijk :stuck_out_tongue:

Hahah ja: ‘ik ga even mn oksels poederen, ben zo terug!’

Probeer eens te harsen!

ja idd harsen, of misschien ontharingscreme

maybee helpt dat??

Heb je trouwens een tattoo? Soms probeert je lichaam wat van een tattoo af te breken en dan komt het in je lymfesysteem terecht, en je hebt een lymfeklier in je oksel, die worden dan soms donkerder door de inkt.

Denk zoals hierboven idd je lymfeklieren mssg wel. maar dat kan vanalles wezen. als je het niet vertrouwd ga even langs de dokter

JAAAA, eindelijk iemand die precies hetzelfde probleem heeft!!! Dat heb ik ook… ik heb oook geen idee wat ik er mee aan moet. Ookal scheer ik het elke dag, het blijft een beetje bruin en hangerig… En soms zie je mensen waar de oksels echt helemaal de kleur zijn van de rest van de huid!! Dat wil ik ook

idd, heel vervelend!

en ik heb geen tattoo oid.
klinkt trouwens eng, iets met je lymfeklieren. Ik zou dan niet weten waarom :slightly_smiling_face:

en misschien is harsen wel een slim idee ja, ik ga t eens een keer proberen :slightly_smiling_face:

nja harsen doe maar niet…
heb ik keer gehad ze trokke heel me huid mee! had echt van die brandwonde ( nja leken erop )en kon geen deo gebruike! benen en bikinilijn kan je wel gwn harsen
maar ik denk da het niet door da je het scheert komt
nja sterkte ermee!

huisarts mischm?

als je je oksels wilt harsen zou ik dat (in ieder geval de eerste keer) laten doen, en niet zelf proberen!
geloof me, dat wordt een hel haha want een vriendin van me ging dat een keer doen, met echt van die wax, en uiteindelijk deed 1 oksel zoveel pijn dat ze die andere niet meer kon doen en toen moest ze hem ‘losknippen’ (de harsstrip bedoel ik). en toen zaten er nog heel lang restjes wax onder haar oksel. dan word hij er dus ook niet mooier op haha ;p

foundation op je oksels ?
suuuure. :grinning_face_with_smiling_eyes: