Lelijke kleding

whaaa ik zit met een giigantich probleem

ik vind een niet al te knappe jongen (maaar dat maakt me nog niet zoveel uit) heeeeeeel leuk en hij mij ook, hij heeft me ook al gevraagd maar toen zei ik dat ik het nog niet wist… maar dat was meer omdat ik zijn kleding echt heel lelijk vind… maar kan ik daar dan iets van zeggen ofzo of met hem mee gaan shoppen ofzo om hem op subtiele wijze kennis te laten maken met kleding die wel mooi is…

I don’t know what to do

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Meen je dat serieus?.. wat maakt het nou uit wat ie aanheeft?
Het is zijn styl hoor. Mijn vriend heeft ook weleens kleding waarvan ik denk DOEEEEEE NORMAAL. Bijv. zijn ‘‘chill’’ t-shirt, en een korte witte wijven broek XD.

Als je hem leuk vind wat maakt zijn kleding dan uit?!

wat een gigantisch probleem!
Je vindt hem leuk, hij vindt jou leuk
en je zegt nee want je vind zijn kledingsmaak wat minder :crazy_face:
NIEMAND IS PERFECT!

Als je hem verder echt heel erg leuk en lief vind, dan oeft kleding niet uit te maken denk ik!

En misschien kun je hem als leuk cadeautje een keer een tshirt geven, of als je bij een van julliethuis bent een beetje op internet op online-winkel sites te gaan kijken, en een beetje met hem erover kletsen!

Als je hem zo leuk vind, moet zijn kleding eigenlijk niks uit maken. Maar zoals je al zei, je kunt een keer met hem gaan shoppen en zeggen wat leuk bij hem staat en hem advies geven.

echt hè.
Of te wel… vind je m überhaupt wel euk?

Geef hem ‘subtiele’ hints en advies over zijn kleding. En als hij toch zo lief is, so what? En wie weet wat hij over jóuw kleding denkt…

Omg.

Kleding maakt toch ALLES uit…
Jeetje… ik snap je heel goed hoor…
Kleding is toch ook een deel van iemand?
Als een jongen naar mijn mening altijd lelijke kleding draagt,hoe zou ik dan ooit op hem kunnen vallen? Niet dus.

Ik val op classy mannen, en als hij lelijke kleding draagt is hij ook niet classy DUS zou ik hem niet willen als vriendje :slightly_smiling_face:

Gelukkig heeft mijn vriendje wel mooie kleding;)

Dan vind je hem toch al niet leuk?
Als je hem al leuk vind, dan val je op zijn INNERLIJK.
En INNERLIJK is belangrijker dan uiterlijk.

Mijn vriend had eerst ook lelijke kleding:P Maar hij is erg veranderd en nu heeft hij alleen nog maar mooie kleding (onderandere dankzij mij :stuck_out_tongue: haha) maar gelukkig ziet hij het zelf ook nu (A) (oops hij leest mee)

Lekker lullig.

Zucht hoop gedoe over niks, die jongen mag toch ook een eigen styl hebben?
Of ben ik in een wereld beland dat mensen dáárover ook moeilijk doen? :yawning_face:

Breek meteen al het contact!

:laughing:

Haha nee joh :stuck_out_tongue: Daar kandie wel om lachen hoor… hij is volwassen en sexyy :wink:

vraag gewoon of hij voortaan naakt over straat gaat,
probleem opgelost

Trek z’n kleren dan uit :smirk:
nog beter.

WHUAHAHAHAHAAHAHAHAHAH

XD

Breng dat kind nou niet op foute ideeën. :grinning_face_with_smiling_eyes: