lelijke jongens verliefd op mij

Heyy,
Ik heb een best wel probleempje :stuck_out_tongue:
er zit een ontzettend niet knappe jongen in mijn klas met en contactstoornis en begin ook te denken dat hij psychisch niet in orde is, maar hij is zoo verliefd op mij, al 2 jaar, en draait helemaal door :frowning_face:
hij praat met ongeveer 15 mensen non stop op msn over mij, die mensen proberen hem wijs te maken dat het nooit gaat werken maar hij gaat alleen maar door over dat hij een plan moet bedenken etc…
ik kan hier hele verhalen vertellen over wat hij heeft gezegd etc zodat jullie zien hoe bizar het is, die jongen is obsessed en heeft een niet reeel beeld van mij gemaakt, want ik ken hem nauwelijk en praat nooit met hem!
maargoed wat moet ik hier nou tegen doen?
hem wijsmaken dat ik een vriend heb is gelukt, maar hij ging gewoon door…
hem wijs maken dat ik lesbisch zou zijn werkte niet want hij geloofde dat niet :stuck_out_tongue:
en hem gewoon in goede gesprekken vertellen dat het moest stoppen werkte bij mij en al mijn vriendinnen ook niet want hij antwoorde met; ik weiger, ik wil alleen haar, ik blijf anders mn hele leven alleen etc…
kik word er echt niet goed van gewoon om de hele dag in de klas aangestaard te worden enzo… en ik vind hem gewoon echt niet leuk. Het is ook een chinees maar ik val echt op hollandse jongens :stuck_out_tongue:

Daarnaast zijn er best veel jongens die mij steeds leuk vinden maar die ik gewoon allemaal niet leuk vindt!
heb wel 2 x een vriend gehad en die vond ik wel echt super leuk/lief/knap enzo maar de laatste tijd heb ik allemaal jongens achter me aan die ik helemaal niet aantrekkelijk vind ofzo en die eerder vervelend dan aardig zijn,
en als ik dan een jongen leuk vind ziet hij mij niet staan…
Ik wil gewoon zo graag dat een jongen mij leuk vind waarvan ik niet weer denk; ooh wat een creep hoe kom ik er vanaf?
maar gewoon dat je kunt denken, ooh wat is hij leuk etc… :stuck_out_tongue:

heeft iemand anders dit probleem ook of ook zoiets met een jongen die zegt zo verliefd te zijn dat hij zelfmoordgedachten heeft? en hoe kom ik er vanaf??

sorry voor de titel xD
wist het even niet te verwoorden maar kan t niet veranderen…

Ga huilen ofzo

Simpel.
Als hij het op de lieve manier niet wil accepteren, dan maar op de harde manier!

dubbelpost.

lol

hoezo een reactie plaatsen met ga huilen?
waar slaat dat op.
en ik heb dat probleem ook;)

^ Ze maakt van een mug een olifant. Ik had dit probleem (als je het een probleem wilt noemen?) ook. Wat je dan kan doen is gewoon keihard afwijzen, klaar.

ja je moet echt niet lief blijven:O

neee je moet het gewoon duidelijk zeggen… duidelijk maken dat je niks in hem ziet en dat dat ook niet zal gebeuren …
da’s de enige manier gok ik… die niet té cru is :open_mouth:

Wel vreemd idd dat hij zo geobsedeerd is:O!

Jonge vet eng die gast. xD Ik zou dik panieken van zo’n creep…

Jullie zeggen wel van: ja ze moet niet lief blijven etc, maar die gast heeft ZELFMOORDNEIGINGEN. Dat lijkt in eerste instantie niet serieus, totdat die gast de klas overhoop schiet of van een brug afspringt. Ik wil nou niet zeggen dat je met em moet gaan ivm de veiligheid van jullie allen, maar als iemand dusdanig in de war is kan je beter professionele hulp van de school (vertrouwenspersoon etc) voor die jongen inschakelen. Ik denk ook dat hij niet zozeer verliefd is op jou, maar eerder verliefd is op zijn obsessie voor jou. Hij houdt zo erg aan die obsessie vast om controle in zijn leven uit te oefenen en zich niet op andere dingen te hoeven focussen. Ik zou echt aan hem ‘normaal’ proberen uit te leggen dat je niet op hem verliefd bent en dan doorvragen te stellen, dus zodat het gesprek interactief wordt en hij verklaringen moet geven. Waarom ben jij eigenlijk verliefd op mij? Waarom wil jij liever alleen zijn als je mij niet kan krijgen? Waarom wil je zelfmoord plegen als ik niet met je ga? Vind je je gedrag zelf normaal/gezond? Hoe is je thuissituatie? Heb je problemen? etc. etc.

Offtopic: http://www.youtube.com/watch?v=H1Yt0xJKDY8&ob=av2el :grinning_face_with_smiling_eyes: Sorry… Kon het niet laten.

^^haha, mooi voorbeel dat liedje

Maar ontopic:
schakel als eerst een vertrouwenspersoon in en leg uit wat er aan de hand is.
Daarna vertel je hem gewoon de waarhei en met de vragen die hierboven genoemd zijn. stel dat hij dit gaat begrijpen en t niet goed met m gaat kan die vertrouwenspersoon altijd zeggen; ik wil even met je praten ofso en dat t dan bij hem loskomt en dat ie erover praat en t goed komt.

Wat een moeilijke situati eigenlijk

@Chickyconcarne: I totally agree. :wink:
Je schakelt idd beter een vertrouwenspersoon in, dit is niet meer normaal.

En van je laatste probleem: je bent nog jong, je zal zeker wel nog een lieve, knappe jongen ontmoeten. :slightly_smiling_face: Heb wat geduld ^^

zie het als een compliment? xD

ik snap wel dat het je irriteert en als je wilt dat het toch echt over gaat dan moet je een gesprek met hem aangaan.

Ik heb het ook in de minder erge vorm gehad.

1 jongens keek zo 80 keer in een half uur naar mij ^^. dat begint redelijk eng te worden/. Maar hij durfde niet tegen mij praten en eerst durfde hij mij niet te vragen omdat hij bang was om te worden afgewezen.

En zo andere jongen vertelde aan zijn hele klas dat hij mij leuk vond. Ook hele verhalen tegen een vriendin. &&als ik tegen die klasgenoten zei dat ik hem niet leuk vond vertelde ze dat niet. && als ik dan 1 positief iets zei dan werd het wel weer verteld ;s super irritant. Tot dat 1 meisje wel geeft gezegt dat ik hem niet zie zitten en toen had die via sms vertelt dat hij mij niet leuk vond. Daarna is het eigenlijk wel opgehouden behalve dat hij mij later nog ging bellen?

Maarja ik zou gweoon duidelijk zijn en anders geen aandacht meer aang even. Aan demensen vragen waar die altijd tegen over jou praat zeggen dat ze moeten zeggen dat ze het niet horen en duidelijk zeggen dat je niet verliefd op hem bent en hij niet je type is.

Succes

wat een engerd! waar de meeste jongens echt afknappen zijn meiden die arrogant doen.
dus misschien kan je voortaan arrogant tegen hem doen of zo? (maar tegen andere jongens niet haha) en hij zal het verschil vast ook merken
maarja eigenlijk zou ik dat zelf niet kunnen doen, ik zou gewoon steeds boos naar hem kijken en als dat niet helpt gek worden en misschien wel tegen hem schreeuwen dat ie mij met rust moet laten?

De naam van het topic vindt ik nogal, onaardig.

dat dacht ik ook al maar als je het verhaal leest ff dan maak je toch niet echt druk om de titel?

Creepy. Vooral omdat je niet weet wat er in hemelsnaam in zijn hoofd omgaat…!
Ik had ook zon stalker, die me de hele dag belde, smste, en voor mn deur stond. Een vriend van hem (en mij) heeft hem toen bij de hals getrokken toen hij erachter kwam dat het uit de hand liep… Had ie foto’s van mij op zn desktop, en uitgeprint en opgehangen, die hij liet het zien aan vrienden en familie, en erbij zei dat ik zn vriendin was… Gelukkig zie ik hem nooit meer.
Je kunt iig niet duidelijk genoeg zijn.

Eerst keihard duidelijk maken dat je hem nooit leuk zal vinden.
Gaat hij door, dan negeren.