Hoi iedereen,
Sorry sorry sorry als er al een topic hierover is maar kon zo 1,2,3 niets vinden.
Ik heb nogal een… rare huid. Mijn gezicht heeft vaak pukkeltjes en alles, nou vind ik dat niet zo erg, cremes genoeg, maar vooral mijn armen en mijn bovenbenen. Op mijn bovenbenen is er iets (geen idee wat het is en hoe ik ervan af kom) te zien van een soort addertjes maar dan opgezwollen en paarsachtig. Mijn armen zitten vol vlekken (heel licht) en op sommige plekken allemaal witte puntjes van het kippenvel (en dat ziet er echt niet uit). Weet iemand hoe ik dat laatste kan weg krijgen (of is dat niet mogelijk?) make-up of zo?
Er zitten ook vaak krassen en muggenbulten op. En het ziet er echt niet uit. Ik zou echt wel eens een mooie egale huid willen. Maar hoe? Zijn er misschien speciale cremes voor die me echt z’n huid geven? Ik zie heel vaak meisjes op straat met echt z’n photoshop huidje en eerlijk is eerlijk, zoiets zou ik wel graag willen. Dan ben ik in ieder geval van die rot opmerkingen van mijn klasgenoten af en voel ik me zelf ook veel beter en mooier
Dank!