lelijke brede schouders ):

Hai mensen,

Ik heb al sinds me 11e ofz. brede schouders. Daarvoor had ik ze nog niet dus het is niet aangeboren. Het staat echt heel lelijk en ik kan niet meer van die mooie kleren dragen. Mijn moeder zegt dat het komt doordat ik veel eet, en al dat vet gaat naar mijn armen toe. Mijn armen zijn met verhouding van de rest van mijn lichaam en dus me schouders ook maar ik weet niet of het klopt.

Iemand een ideetje?

sporten

en dan bedeol ik veel cardio en absoluut geen krachttraining boven.

Op welke sport zit je ?

Heb je vroeger/of nu nogsteeds veel gesport of gezwommen? Daarvan kan dat namelijk komen. :wink:

Als je brede schouders hebt kun je het beste gaan voor wijde of blote halzen. Korte mouwen en soepele dunne stoffen helpen ook je schouders wat smaller te laten lijken dan ze zijn

Alweer een topic hierover :open_mouth: Kijk maar eens hier: http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/brede-schouders-203229.0.html
Waarschijnlijk valt het alleen jou op.

Al snap ik sowieso niet wat er erg is aan brede schouders :")…

Als je twijfelt moet je sporten.
Cardio om vet te verbranden en kracht om spieren te kweken.
Maar heb je huidbrede schouders? of uitstekende botten?

Tuurlijk ben je niet als baby geboren met brede schouders.
Dat gebeurt pas later, dus ik denk dat het gewoon bij jouw lichaam en bouw hoort.
Dat kan je niet gaan veranderen, maar wel bijvoorbeeld wat minder breed laten lijken.

Ik heb nog nooit over straat gelopen en gedacht ‘zo, die heeft brede schouders!’. Dus ik denk dat het wel meevalt! (: En probeer anders die tips die hierboven zijn gegeven.

Emma watson heeft ook brede schouders maar dat gaan jullie zeker pas opvallen omdat ik het gezegd heb. :")

Geen schoudervullende kleding dragen.
En geen kleding dragen die aandacht richt op je schouders!

Ik heb van mezelf een klein hoofd en brede schouders erbij dat maakt het nog lelijker ):

foto? Waarschijnlijk is het je verbeelding.

Zo is je lichaamsbouw gewoon? Wie zegt dat brede schouders lelijk zijn?

ik ehb ook brede schouders, is best vervelend, (ze zijn breder als mijn heupen,) is vooral lastig met kleren, dan hebje maat xs of s moet je ineens m of l aan omdat je schouders er niet in passen…
mja bij mij komt het ik heb altijd gejudowed een paar keer in de week en geturnd op wedstrijdniveau XD, dus best logisch,

ik heb ook brede schouders maar dat boeit me niet xD maar ik geef toe dat t irritant is want je moet dan iets grotere maatje kleden dan normaal =[

maar ik snap best dat je niet blij mee bent >w<"