lelijke benen,, help!

Hey ,

Ik heb dus een groot probleem, want vroeger toen ik nog wat jonger
was ging ik altijd skaten je weet wel … en nu zitten mijn benen echt
hellemaal onder de littekens en blauwe plekken en allemaal vlekkjes enzo
dat is echt niet normaal . het zit er vanaf me bovenbenen tot me onder benen .
het is echt zooo lelijk ik durf niet meer te zwemmen …
en het begint nu zomer te worden … :frowning_face:

kent iemand een idee waarop het weg gaat?
een creme ofso ? , want het is echt schandalig

Bio-oil

Hydraterende creme? (niet tegen de littekens, maar bijv. wel voor de blauwe plekken)?

En helpt dat?

klopt, schijnt heel goed te werken.
Dat kun je volgens mij gewoon bij de drogist kopen…

Blauwe plekken trekken sowieso weg, en voor rode vlekjes en littekens kun je bio-oil proberen.
Als je bruin wordt valt het sowieso minder op =).

Ja maar echt het zo erg, als ik een foto maak dan schrikken jullie allemaal.
Zelfs als ik een legging aan doe … je ziet gewoon die lelijke vlekken en littekens,
maar ik zal Bio-oil even halen en proberen :grinning:

Misschien als je toch een foto zou laten zien… Als het iets specefieks is kunnen we beter oordelen als we het kunnen zien. Bio-oil is inderdaad goed.

Ja, daar heb ik ook heel erg last van!
Maar dan niet door vaak vallen ofzo, maar door eindeloos mezelf openkrabben.
Echt verschrikkelijk!
Misschien moet ik bio-oil ook eens proberen, hoe duur is dat?
En misschien moet je inderdaad eerst een foto maken…

Ja Bio-oil maar dan moet je wel 3 maand lang smeren, dus moet je voor de zomer alvast beginnen.

Bio-oil inderdaad. Ik denk dat ik daar ook maar eens mee begin.

Bio-oil kan je gewoon bij kruidvat halen (:

Ik heb zelf ook vrij lelijke benen [striae, cellulitus, ‘blauwe knieen’ [die zijn net wat gekleurder dan de rest van m’n benen… ben enorm wit.], littekentjes…], maarja… ik heb me er een beetje bij neergelegd. Ik heb een lichte vorm van zonne-allergie, dus ik ga al niet echt de zon in [en anders word ik rood, in plaats van bruin], dus er is weinig aan te doen.
Wat ik wel merk is dat m’n benen ‘zachter’ worden [zowel de huis als de kleur] sinds ik van Dove ‘Supreme Silk Lotion’ gebruikt: Er zit een fijne ‘glitter’ in wat het gewoon net wat ‘stralender’ maakt. :slightly_smiling_face: [En nee, het is niet opvallend disco-bal-glitter, maar meer zo’n ‘glow’ :slightly_smiling_face:]

Haha oke !
Bedankt allemaal.
Ik zal morgen een foto maken :grinning:

Die bio-oil, helpt dat alleen als je de littekens nog niet zo lang hebt? Ik heb namelijk al hele oude littekens, en vroeg me af of het daar ook voor zou helpen.

oke we zullen wel zien hoe je blauwe / litekens benen der uit ziet ben er nieuwsgierig naar hahaha Ja

Slakkenslijm (bij de Action, is niet zo vies als het klinkt ook al is het wel waar het naar klinkt) werkt ook goed trouwens en is ontzettend goedkoop!

*zucht…
Je bent 3 jaar te laat iig…