sorry dat het zo lang is maar ik moet het even kwijt:
ik ben al erg lang super ongelukkig met mijn uiterlijk, elk jaar zijn er ook een paar jongens die me lelijk noemen enzo maar vorig jaar (2e middelbaar) had ik voor het eerst een lief en ik was supergelukkig toen, wat later maakte ik het uit want ik was niet meer verliefd op hem en het is gewoon een dikke seut! Het begin van dit schooljaar waren de jongens erg vriendelijk tegen me, we hadden groepswerk frans en ze wilden allemaal met me in de groep ik besloot met p en mijn ex in de groep te gaan. Die dag was de dag van mijn leven ik en p. hebben gekust enzo en ik was smoorverliefd op hem (nog steeds trouwens!) maar opeens ging hij me negeren en vond hij me ook lelijk en ging al zijn aandacht weer naar de andere meisjes in de klas, daar stond ik dan. Vandaag smste ik met mn ex en we hadden een soort van ruzie en hij zei dat er heel veel jongens achter mijn rug praten dat ze me lelijk vinden enzo en dat kwetst wel. Hij zei ook dat iedereen vond dat ik een groot ego heb maar dat is dus totaal niet zo, ik ben super onzeker en thuis huil ik vaak maar op school ben ik het meisje dat altijd lacht en vrolijk is. Ik wou gewoon dat ik mooi kon zijn en dat de jongens lief tegen me zouden zijn.
Bedankt om dit te lezen en aub geen reactie dat ik me er niets vn moet aantrekken want dat doe ik wel, heel erg zelfs xx