Lelijk

Personailty reflects name…

Als je niet van binnen straalt,straal je ook niet van buiten.

CatEyes heeft wel gelijk.
wat helpt is lekker gaan shoppen en kleren en dergelijke kopen die je mooi vind, thuis gaan passen en trots rondlopen met je nieuwe outfit.
wordt je echt blijer van!
Khoop dat je er wat aan hebt.

Ik kende die topic allang, en heb alles al gelezen,
en het HIELP niet.

mag ik ook een foto zien?

Maak jezelf in ieder geval duidelijk dat er helemaal níks is aan jou dat je moet veranderen. Dit is hoe jij bent, zoek dingen die je wel mooi vind aan jezelf, accentueer dat. Vergelijk jezelf niet met andere meisjes. Jij bent jij en jij bent ook mooi. Er zullen áltijd meiden zijn die jij mooier vind dan jezelf. Wees tevreden met jezelf. Als jij jezelf mooi vind, dan straal je dat uit. Cliché maar het is echt waar. Het gaat er om hoe jij je voelt.

Ik moet nog een foto maken.

Als ik een mooier gebit had, zou ik mezelf al een stuk meer accepteren.
Ik heb namelijk een overbeet van 5/6 mm.
(ik wil zooooo graag een uitneembare beugel maar ik weet niet of dat kan)

Niemand is lelijk / Niemand is knap.
Iedereen is gelijk.
Je moet jezelf accepteren en dan ga je je goed voelen en dan straal je dat ook uit. =)

Ga dan informeren bij je tandarts of bij een orthodontist!

@ hierboven:
Ja het is moeilijk, ik heb er zelf ook nog wel eens moeite mee, maar als je gewoon denkt van: ik mag er ook zijn, dan gaat het langzaam aan beter.

Edit: over overbeet… IEDEREEN HEEFT WEL IETS.
Ik heb pukkeltjes (oke ik ga nu aan de pil dus ik ga er langzaam vanaf)
Maargoed, iedereen heeft wel iets, is het niet het uiterlijk, dan is het wel het innerlijk.

kijk, daar ga je al in de fout. Echt heeeeel veel meisjes dragen make-up, ook op school, al valt het niet altijd op.
Je kan er perfect naturel blijven uitzien als je make-up draagt, zolang je maar de juiste producten hebt. Foundation of concealer in precies jouw huidskleur zie je helemaal niet zitten. Een beetje mascara geeft je meteen een wakkere blik en laat je ogen meer opvallen en een beetje blush (als je bleek bent) laat je er meteen een stuk gezonder uitzien.

Weg gehaald :slightly_smiling_face:

Ah, je hebt mooie ogen en lange wimpers hierboven.

Dankje haha, alleen ze vallen echt niet op als ik mn bril op heb, das wel een minpunt. Maarja, @ TS: Heb je lieve vriendinnen? Misschien kan je een keer met ze afspreken en dan een meidenavond houden, maskertjes doen, en elkaar opmaken, of een fotoshoot houden en dat ze jou opmaken? Misschien weten hun wel raad met jou! :slightly_smiling_face:

je kunt ook hulp vragen, professionals die jou kunnen helpen aan je zelfbeeld. want zoals ik je verhaal lees, zit het volgens mij ook van binnen en vind je niet alleen je buitenkant lelijk. ik denk dat er dan meer voor nodig is dan elke dag tegen jezelf zeggen dat je mooi bent.

Blokjesbeugel staat juist leuk vind ik! En het resultaat als hij eruit gaat is echt geweeeeeldig!

Het ligt enorm aan wat je uitstraalt. Ik ben zelf ontzettend onzeker en ik weet ook dat ik dat uitstraal waardoor mensen jou er sneller uitpikken. Iedereen krijgt wel soms nare opmerkingen naar het hoofd geslingerd, maar dat betekent niet dat dit ook altijd waar is. Ik weet hoe je je voelt en ook ik zit ermee, maar ik weet daarentegen ook dat er met mijn innerlijk niet veel mis is. Op mijn manier probeer ik daar juist mee ‘uit te blinken’ in de zin van: aardig zijn tegen iedereen, mensen helpen als ze het nodig hebben. Als dat niet lukt met het uiterlijk moet je dat doen met het innerlijk en tot nu toe werkt dat nog prima. Het voordeel van wat minder knap zijn is dat je mensen aantrekt die je niet op je uiterlijk beoordelen, waardevolle mensen dus.

Ik weet dat het jou niet veel zal helpen, maar als je innerlijk goed is zullen mensen ook de goede punten van je uiterlijk zien :slightly_smiling_face:

heb je al een foto?

Ik moet er nog een maken sorry sorry ><
Anders gewoon een webcam foto ?
of voeg me toe op msn, laat ik mezelf ff zien.

Hmm zet een webcamfoto neer?