hoi
ik hoor de hele dag door van jongens uit mijn klas dat ik lelijk ben en soms hoor ik het ook van meisjes das echt nie leuk hoe zorg ik da ze ophouden
ps: geef of advies of niks srry dat ik het zeg maar vaak krijg ik heel veel commentaaar
negeren, of zeg dat je het niet leuk vind
Dit is echt heel vervelend voor je:( Mensen moet echt eens hun mond houden of nadenken over wat ze zeggen!
Mijn advies is: trek je er niets van aan, negeer het! Dit is soms heel lastig, maar je zult zien dat het op een gegeven moment op houdt, omdat de pesters er dan genoeg van hebben.
Ik wens je veel sterkte en probeer gewoon jezelf te blijven! <3
xoxo
Heel herkenbaar. Ik ben daar heel wat jaren mee gepest.
Ten eerste; je bent niet lelijk! Mensen hebben een ideaalbeeld voor ogen. Iedereen is prachtig op zijn of haar manier. Probeer het je niet te veel aan te trekken, ook al is dit enorm moeilijk.
Wat mij hielp was er vooral over te praten en mezelf te blijven.
Luister er niet naar! Iedereen is mooi op zijn eigen manier maar dat kan niet iedereen inzien. “Mooi zijn” is een mening want iedereen vind iets anders mooi of leuk.
thxx voor alle berichtjes
mar ik ben lelijk weet ik zelf ook wel alleen het is egt vervelend dat kinderen da zeggen k hoop de ze snel ophouden
Dat ben je niet. Je bent gewoon anders dan hun en daardoor gaan ze pesten. Zodra hun door hebben dat jij goed in je vel zit en dat het je niks meer doet, houden ze op. Of zoals ik dan altijd zeg: kijk maar als ik over 5 jaar er beter uit zie dan jullie, dan eten jullie jezelf op.
ok ik ga morgen proberen of jullie tips werken
http://forum.girlscene.nl/forum/webcam-toy-foto7.jpg
http://forum.girlscene.nl/forum/webcam-toy-foto6.jpg
dus deze kop nie lelijk?
geef eerlijk andwoord
ik kan geen foto sturen
Negeren of mentor informeren. Die moet er wat mee doen (als je dat wilt).
Doet hij/zij niks, dan zou ik je ouders, een vertrouwenspersoon op school of desnoods de directeur informeren.
Negeren of terug bijten. En als het echt erger stap dan naar je ouders of een vertrouwenspersoon.
Gewoon zeggen; kijk naar je eigen rotkop :")
ik denk niet dat ik naar de mentor hoef te gaan zo erg is het ook weer niet maar het zijn vooral 2 jongens uit mijn klas en de andre jongens zeggen dan nje da klopt en gaan meedoen
Zo maak je het alleen erger
is er iemand die die foto daar kan openen
Nee… Jongens hebben sowieso een ideaalbeeld voor ogen.
… Waarom wil je zo graag een foto van jezelf laten zien als je jezelf ‘lelijk’ vindt?
En om je maar even advies te geven; negeren tot het erger wordt, dan naar een ouder/mentor o.i.d. toe gaan.