Lelijk

Hoi meiden, ik zit in de brugklas. Er zit een jongen bij mij in de klas en die zegt de hele tijd dat ik lelijk ben. Ik vindt dat echt niet leuk en weet dan nooit wat ik moet zeggen. Kunnen jullie me helpen? (Sorry voor dit topic maar ik vindt het gewoon echt niet leuk)

Je er niks van aan trekken, die mensen zijn echt ongelooflijk kinderachtig.

Zo vervelend zulke mensen. Ik ben inmiddels allang weg uit de brugklas, maar ook ik kreeg toen vaak te horen dat ik lelijk was of mensen die achter mijn rug om lachten. Dit heb ik geloofd tot mijn zestiende, en toen ik uit mocht gaan ontdekte ik ineens dat mensen mij helemaal niet lelijk vonden maar dat ik zelfs vaak knap werd gevonden.
Ik heb 3 jaar in de overtuiging geleefd dat ik daadwerkelijk lelijk was, en ik raad je dan ook aan dit absoluut niet persoonlijk op te vatten. Ik snap dat dat heel lastig is, maar negeer het gewoon. Als het echt niet stopt, praat er dan over met iemand of maak een opmerking terug die net zo hard aankomt. Succes!

Niet eens aankijken,
Mensen zijn tegenwoordig ongelooflijk zielig.
Die dude is gewoon zelf onzeker en dan denkt hij dat hij zijn imperfecties kan verbergen door die van anderen op te merken.

of gewoon een grote bek tegen hem hebben en m in elkaar slaan, maar dat raad ik niet aan.

Keiharde ram geven :’)

Bah, wat een ongelooflijke kutstreek dat hij zo doet. Ik heb het ook dagelijks te horen gekregen dat ik lelijk was (door een groep ‘populaire’ mensen) en uiteindelijk heb ik dat ook jarenlang geloofd.
Het beste is je er niks van aan te trekken, dat hij zo doet is zijn probleem en niet het jouwe.

Jongens van die leeftijd willen gewoon aandacht…en dan zegt hij dat om aandacht van je te krijgen. Niets van aantrekken en hem gewoon negeren. Misschien kun je hem vriendelijk vragen om er mee op te houden.

Ben nooit gepest, maar er was in de 2e van de middelbare school wel een jongen die steeds riep dat ik lelijk was. Ik sprak hem (na jaren) vorig jaar via de whatsapp. Ik vroeg hem waarom hij dat riep. Zijn antwoord ‘Ik was verliefd op je maar je gaf me nooit aandacht’. Dus wie weet is dit kutgozertje stiekem een beetje gek op je haha.

Heb wel een grote bek terug! Laat hem niet over je heen lopen.

Bedankt iedereen, maar hij zegt het ook alleen tegen mij en ik probeer t ook zo veel mogelijk te negeren

Bedankt allemaal !

gewoon vol op zn bakkes slaan, en m daarna zoenen. vind ie vast leuk :smirk:

:’’’)

of gewoon zo :

hij: je bent lelijk
jij : dankje, hou ook van jouuuu <3 xoxoxoxoxo xxxx

sorry, ik ben melig vandaag… maar zo loste ik het wel op vroeger

Je bent mooi zoals je bent meid, en je hoeft je niks aan te trekken van dat klein miezerig kotertje dat net uit de pampers komt en nog luieruitslag heeft :wink:
Dus laat je niet uitjouwen :slightly_smiling_face:

Idd. Sneu kind die jongen. Laat m lekker. Flauw reageren: “Gelukkig dat jij zo knap bent.” En verder negeren.

Mensen die dat soort dingen zeggen zijn pas lelijk…

meid ik ben mijn hele schooltijd lelijk genoemd en heb daardoor heel veel dingen niet gedaan die ik had willen doen… trek het je alsjeblieft niet aan!! niemand is lelijk! helaas zijn er mensen die zichzelf beter voelen door andere mensen pijn te doen… ooit zullen ze erachter komen dat ze zo gemeen zijn geweest… ik weet dat het lastig is om te negeren maar echt je kunt beter niets zeggen tegen hem… zo geef jij hem aandacht en laat je zien dat je het je aantrekt en dat geeft hem een lekker gevoel, gun hem dat plezier niet… :sob::muscle:

Over een paar jaar als jij er alleen maar sterker uit bent gekomen kun je hem recht in zijn gezicht uitlachen! Geen aandacht aan besteden, zo’n sneue jongetjes.