Lelijk worden genoemd..

Hey, zoals de titel al zegt:
ik liep door school, en een jongen kwam op me af. (ik ken hem niet goed, alleen van naam) Hij zei: je bent echt ****** lelijk. Toen liep die lachend weg met z’n vrienden.
Ik weet niet zo goed hoe ik me moet voelen nu en hoe/of ik hier op moet reageren…

aan je foto te zien ben je echt niet lelijk hoor, pesten doen mensen uit hun eigen onzekerheid, gewoon negeren!

Niks van aan trekken

‘Stoere’ jongens gedrag :wink:

Doen ze nooit als ze alleen lopen, daar kun je al uit opmaken dat ze het doen om indruk te maken op anderen.

hoezo maak je je hier uberhaupt zorgen om… het zou me echt niet boeien.

Dit is gewoon een stomme grap geweest.

Ik had ook ooit zo’n jongen op school die telkens ging gillen als hij me zag. Geen flauw idee waarom, ook nooit echt iets van aan getrokken :’)

Omdat ik me best wel snel iets aantrek van wat anderen vinden van me.

Deden ze ook welleens tegen mij. Hebben ze wel vaker gedaan ook bij vriendinnen enzo. Gewoon negeren. Ze proberen alleen maar stoer te doen.

Dat is volgens hem en zijn vrienden stoer gedrag. Heeft helemaal niks met de waarheid te maken. Zulke mensen zijn waarschijnlijk onzeker over zichzelf en proberen dit te verbergen om te praten over anderen. Gewoon negeren meid, je weet zelf beter!!

Het is gewoon stoer gedrag. Alleen ze hebben het niet in de gaten dat ze iemand echt kunnen aanpraten dat die gene lelijk is en ook kwetsen. Jij bent echt niet lelijk. Dus negeer die sukkel.

Maar dit gaat helemaal niet over wat die jongen van jou vond. Als er in plaats van jou een ander meisje had gelopen hadden ze precies hetzelfde gedaan. Jongens maken gewoon stomme grapjes.
En anders… meisjes plagen, kusjes vragen?

Niks van aantrekken, je bent mooie meid hoor!
Kan ook zijn dat die jongen een weddenschap heeft met zijn vrienden, of gewoon stoer wil doen.

Gewoon een zielig jongetje, dat zeiden ze tegen mij ook (ik negeerde het en het boeide me niet) maar tegenwoordig zegt een jongen dat tegen elk meisje, dusjaa niet veel van aantrekken

idd

Niks van aantrekken, hij doet het alleen maar om stoer te doen! Als ik naar de foto kijk ben je echt geen lelijk meisje! :slightly_smiling_face:

Lieveschat… ik ben ook zo vaak lelijk genoemd… Gewoon omdat mensen het leuk vinden om me uitte schelden…
Maaar trek je der niks van aan!! want je bent niet lelijk… en vaak zeggen mensen het gewoon omdat ze jaloers zijn!!

Success xoxo