lelijk litteken

Hoi meiden,
al een tijdje terug (ik denk ongeveer 3 maanden) ging ik logeren bij een vriendin.
toen ben ik met me hand langs de muur geschaafd en toen was de bovenste laag van mijn huid eraf geschaafd, ik dacht dat het wel snel weg zou gaan.
maar nu na 3 maanden zit er nog steeds een littekenen, in het midden aan de bovenkant van me hand. ik vind dat erg voorschut. dus heeft iemand tips hoe dat je dat litteken sneller weg krijgt?

Bedankt!

zoiets zal nog wel even duren…
je kan bepanthen kopen en gebruiken
of bio oil

Ik hoor wel vaak en lees wel vaak dat bio oil wel helpt, niet altijd maar meestal wel wat:)
dat het een stuk minder word

oh bio oil hebben we nog staan…
zal het eens proberen. bedankt! :slightly_smiling_face:

Ik weet niet meer precies hoe het heet, maar bij de Etos heb je sowieso tal van zalfjes en cremes om die littekens te verminderen. Als ik jou was zou ik daar langs gaan.

Ik hoor ook iedereen over bio-oil!

heb de bio oil gevonden maar er staat dat je dat 3 maanden moet gebruiken ö
dat duurt wel een beetje lang… maarja dat zal ook wel met alle andere zalfjes zijn.

hmmm,k weet ook niet, ik heb ook een litteken maar dat komt omdat ik een moedervlek heb laten verwijderen, ik gebruik nu bio oil, en gewoon een goede voedende dagcème of bodylotion ofzo?

Het is je hand, maargoed… BIO-OIL :slightly_smiling_face:

mm bio-oil vind ik persoonlijk niet werken voor littekens

Ik heb zelf ook bio-oil voor littekens op m’n buik, gebruik het nu ongeveer 2 weken, en het is toch al een stuk minder geworden, natuurlijk zijn ze niet helemaal weg, maar t helpt wel (:

kan lang duren.

Mijn nichtje van 6 is op dr 4e of 5e met dr hoofd langs een hek geschaafd nu heeft ze al de hele tijd een litteken in de vorm van n L op haar hoofd.

Haar mama wil er wel wat aan laten doen, omdat het wel iets is waar je mee gepst kan worden. (L van lelijk, loser etC)

heb ikook en had een paar x bio-oil gebruikt den het werkt echt :slightly_smiling_face: