lelijk haar

Hey,
Ik heb lelijk haar. Het is heel pluizig en met gespleten haarpunten enz.
Ik ben daar zowat mee geboren. Ik heb het niet gekregen doordat ik
bv een stijltang gebruikte. Hoe kan ik het mooi maken :face_with_raised_eyebrow:
tips???

D.

Ga naar de kapper, laat de gespleten haarpunten afknippen en vraag aan de kapster tips om je haar mooi te houden. Bovendien zijn er veel serums/shampoo’s tegen pluizig haar (: Succes.

Naar de kapper?
en speciale producten voor pluizig haar ?

vooral naar kapper gaan de dooien punten knippen

Geloof me, een goede kapper doet wonderen!

ik heb ook last van gespleten haarpunten, maar ik gebruik van de kruidvat anti klitspray, en dat helpt ook tegen gespleten haarpunten staat erop, en bij mij werkt het.
als je van je pluizig haar af wilt heeft moet je miss Frizz Ease gebruiken, ook bij de kruidvat te koop:
http://www.johnfrieda.nl/…re/Frizz-Ease/ProductFAQs
succes

Ja, alles wat hier al gezegd geweest is! Je kan ook producten bij de kapper kopen. Je betaald meer in 1x, maar doordat de verpakking groter is doe je er ook veel langer mee! Ze zijn echt 100x beter dan hetgeen wat je bij de drogist koopt.

pluishaar wordt deze winter mode! Ik denk dat je er weinig aan kunt doen als je ermee geboren bent, ik zou het goed verzorgen met oliemaskers en serum in de puntjes tegen splijten. En een niet te harde shampoo!

punten laten knippen, en gel + haarlak gebruiken :")

owh en: je kan je haar fohnen, daardoor gaat de ‘krul’ eruit :relieved:

Ik heb ook pluizig haar en door fohnen lijkt het nog pluiziger. Bovendien is het slecht voor je haar.

Niet als je na het douchen eerst een serum in je haar doet en het daarna met een kam of borstel stijl fohnt :]
Gewoon een pluk haar in je kam of borstel, stijl trekken zegmaar en dat stuk dan fohnen :]
En idd langs de kapper. Goede kappers geven écht goede tips :]

Ik doe altijd ontwarringsspray, serum, en dan zo’n antipluis-mousse erin. Dan gaat het wel. Bij mij is het echt vreselijk als mijn haar net is opgedroogd, dus ik douche altijd 's avonds ipv 's morgens.

Oh zo’n haarmasker en conditioner hielpen mij mij ook wel een beetje.

Eens gesplitst haar , altijd :confused: … Door mijn stomme stijltang ofc .
Maarja , dat of lijken op een hekske.
Ma gebruik zo creampjes enz :slightly_smiling_face: die van het kruidvat zijn naar het schijnt heel goed als ik het zo lees op internet . kheb het ook gekocht , en is heel zacht enz :slightly_smiling_face: