Lelijk geel randje bij mijn nagels.

Lastig uit te leggen, maar ik heb een lelijk geel randje bij mijn nagels, helemaal vooraan. Hoe kom ik daar vanaf?
Beetje onduidelijke foto.
En hier heb ik net mijn nagels schoongemaakt, dus het kan ook geen vuil zijn…

http://i28.tinypic.com/2uzq7vt.jpg

Het is niet echt kalknagel toch?

Hoe bedoel je? :blush:

Ik heb dat ook weleens, weet ookniet wat het is, doe er altijd nagelwhitening op, en dan ik het meestal de volgende dag weg.
Je kan zo’n nagelwhitening stick kopen van essence, die zijn niet duur en echt vaak hoef je ze niet te gebruiken.

Ik heb daar ook last van:O
ik zou verder ook geen idee hebben waar het door komt, maar ik lak gewoon het voorste van mn nagels wit en dan zie je het niet meer:’)

gebruik je veel nagellak? dan kan het misschien daarvan zijn.

[b]@Yourmines Ik zal het is proberen! Dankje. :slightly_smiling_face:

@Tijm Ja, ik gebruik heel veel nagellak. :astonished:[/b]

komt denk ik door je nagellak inderdaad…
heb ik ook wel eens!

Rook je?

Veel nagellakgebruik/Roken/Slechte leefgewoontes. Ik heb van herôme een heel mooi french manicure setje, die is supernatuurlijk, dus lijkt het net alsof het je eigen nagels zijn. Ik krijg zelf altijd van die gelige randjes door veel zwemmen enz, en gewoon kleine vuiltjes en veel nagellak gebruiken. Dan doe ik altijd dat van herôme op en lijkt het net alsof je supermooie nagels hebt :wink:

Als je veel kleurtjes gebruikt zonder een basecoat dan kunnen je nagels verkleuren. Hoe maak je je nagels schoon? Bij mij worden ze namelijk veel witter als ik het schoonmaak met een nagelborsteltje, ipv met zo’n haakje wat aan een nagelknipper zit.
Je kan dr nailwhitner tegen gebruiken en je hebt ook van die poeders, waarmee je het witter kan krijgen. Dat doe je dan in een bakje en laat je je handen ff in weken. Klik hier voor een artikel daarover .

heb ik ook weleens, komt gewoon door nagellak. gewoon afknippen denk ik :stuck_out_tongue:

Ik las een keer ergens dat je dan je nagels in de citroensap moet houden of iets dergelijks. Mijn nagels zijn ook geel, maar heb het alleen nog nooit geprobeerd omdat ik er toch weer nagellak over doen XD

dat komt waarschijnlijk door nagellak… gebruik je wel een basecoat? deze beschermd je nagel tegen verkleuringen…

een aantal tips om je nagels weer mooi wit te maken… (wat heb je nodig: whitening tandpasta, een tandenborstel en citroensap)

doe wat tandpasta op een bordje en doe er een paar druppels citroensap erbij meng dit met de tandenborsten en breng dit op je nagels aan. je mag best lekker boenen… vervolgens was je je handen. je kunt je nagels daarna nog ff in een kommetje met citroensap houden ( of water vermengt met citroensap). hierna zullen je nagels witter zijn… je kunt het in het begin een aantal x-en per week kunnen gebruiken en daarna 1 x in de 2 weken als onderhoud.

zelf gebruik ik de tandpasta van etos huismerk budget serie die is 0.42 ¤ en een tandenborstel van etos goedkoopste, weet niet meer hoeveel die koste… en citroensap is ook niet duur… werkt voor mij uitstekend…

je moet daarna wel altijd een base coat gebruiken om het te voorkomen

rokers krijgen gele nagels

ik heb ook een geel randje bij mijn nagels, ik rook niet, gebruik nooit nagellak (heb ze vanaf mijn 3e gebeten tot en met 3 maand geleden.

ik kwam er maar niet vanaf. nu gelukkig wel en merk ik dat ik een geel randje heb… echt niet cool.

maar hoe het nu komt als ik en niet rook en niet nagellak gebruik. slik wel veel medicijnen, maar weet ook niet of het daardoor kan komen…

whitener? Volgens mij heb je van die sticks van essence…

dat krijg ik als ik er zegmaar op … kauw.
Maar dan niet echt doorbijten ofzo.

volgens mij is het zo van dat je regelmatig je nagels schoon moet maken anders weetikveel blijft het vuil vast zitten ofzo? en worden ze geelig.
dat heb ik tenminste

Laat je je nagellak er altijd lang opzitten? Je nagels kunnen daardoor verkleuren maar het gaat na een tijdje weg.