Lelijk cadeautje gekregen, toch dragen?

Ik heb laatst van mn vriendje een armbandje gekregen wat ik écht niet mooi vind, het is totaal niet mijn stijl …
Natuurlijk is het wel heel lief, maar ik wil hem dus niet kwetsen door hem nooit aan te doen ;$
Wat zouden jullie doen? Iets dragen wat je niet mooi vindt of hem gewoon niet dragen?

Alvast dankjewel haha :slightly_smiling_face:

Ik zou hem wel dragen, maar niet per se heel vaak en niet doen alsof je hem hééél extreem overdreven mooi vindt, want dat is liegen. Je hoeft niet per se te zeggen dat je het echt een ‘lelijk ding’ vindt, dat vind ik zielig (dan zou ik me echt voor eeuwig schuldig voelen, alleen al door het te denken) maar ik zou niet doen alsof je er helemaal weg van bent en vooral de nadruk leggen op dat je het echt heel lief van hem vindt, en dat hij er moeite voor heeft gedaan. Dat is ook het belangrijkste toch?

Ik zou hem alleen dragen op dagen wanneer ik hem zie :’'D

Waarom zeg je niet eerlijk dat je hem niet mooi vind? misschien heeft hij het bonnetje nog en kunnen jullie m nog ruilen voor iets wat je wel leuk vind…

-

Een paar keer dragen, niet te vaak. En het is maar een armband, kun je evt. onder lange mouwen verbergen als hij er niet is =’)

Eerlijkheid in een relatie is het belangrijkst.
Het is natuurlijk een lief gebaar maar hij heeft dus een andere smaak als jij, en misschien koopt die wel vaker iets van jij niet mooi vind omdat jij niet eerlijk bent dat je er niet van houd.:cold_sweat:

Ben wel benieuwd hoe de armband eruit ziet eigenlijk.
Het moet wel heel lelijk zijn wil ik iets niet dragen wat ik van m’n vriend krijg. :’)

mag ik hem zienn?

Ik zou het gewoon af en toe inderdaad dragen, bijv als je iets met zn 2en gaat doen. Je draagt vast andere sieraden ook niet dagelijks.

Ooh en als hij bijv vraagt: Waarom heb je het niet om, kun je altijd nog iets zeggen dat het niet matcht met je outfit, en zorg je dat je anderen om hebt die er wel bij matchen :stuck_out_tongue:

Ik kreeg ook oorbellen van mijn vriend die ik niet mooi vond. Ja het is echt super lief, maar je kan het beter eerlijk zeggen, dan kunnen jullie hem misscien samen gaan ruilen ofzo (:

Anders leg je hem onder je kussen of in de buurt, en dan zeg je dat je hem dan altijd bij je hebt, ofzoiets :’)

Oh dat heb ik ooit gehad :'D Ik vond het zo lelijk, het was zo een geboortearmbandje met mijn naam op en op de achterkant de datum. Net alsof ik pas geboren was. Ik heb het nooit gedragen. Oh, ik was 14 trouwens, wie geeft er dan zulke cadeaus…

ik zou het gewoon even dragen tot dat hij het een soort van vergeet.

Dankjewel voor jullie reacties! Ik zeg toch liever niet tegen hem dat ik hem niet mooi vind haha! ;$ Ik doe hem gewoon wel eens om, als ik meerdere armbandjes aan heb (:

^ Ja dat is echt een goed idee! Zo valt ie niet meteen op, maar draag je hem wel! (:

Ben wel nog steeds benieuwd hoe het armbandje eruit ziet haha.