Lelijk als hij weg is??

Ik ben er pas achter gekomen dat ik mijn beste vriend toch wel heel erg leuk vind, maar hij heeft een vriendin. Dus dit heeft verder geen toekomst, ik zorg dat niemand er verder wat van weet en doe ook niet anders tegen hem dan normaal.

Maar het rare is, hij is van de zomer 2 keer weggeweest. Op het moment dat hij weg was kreeg ik allemaal puisten, wallen onder mijn ogen en ging mijn haar raar zitten. Terwijl ik niks anders deed dan normaal, het was ook niet zo dat ik ongesteld moest worden ofzo.
Toen hij weer terug kwam, begon ik er ook weer normaal uit te zien. En dat tot twee keer aan toe!
Dus iedereen liep iedere keer maar tegen me, ben je ziek? wat is er aan de hand? heb je slecht geslapen enz.

Beetje raar topic maar hoe kan dit? en wat doe ik eraan dat het niet weer gebeurd?

haha god zorgt ervoor dat je niet kunt stoken!
nee grapje hoor:$, mischien van de zenuwen? stress??

misschien doe je meer je best om je huid schoon te maken als hij er is?

Dat is erg … apart. :'P

misschien doe je onbewust meer je best om er goed uit te zien als hij er wél is? en ja. stress. maar het lijkt me vaag dat je stresst omdat hij er niet is…

Hm bijzonder! Upje voor jou want ik weet er niet zoveel van.

haha het is raar toch? XD
ik maak altijd mijn huid op dezelfde manier schoon, en heb meestal weinig last van een onzuivere huid gelukkig.

volgens mij doe ik gewoon hetzelfde als altijd :stuck_out_tongue:

xD apart… misschien stress? dat je hem mist ofzo

missen doe ik hem sowieso, apart dat ik hem wel mis als ik weet dat hij niet in nederland is. maar niet als ik hem gewoon een week niet zie, hebben meerdere mensen dit?

misschien is het stress? of hij maakt je gewoon blij?
Als ik verliefd ben ben ik altijd vrolijk etc. en ze zeggen dat vrolijke mensen de mooiste mensen zijn.

mijntheorie.

Verliefdheid maakt je mooi (:

Is dat echt zo?

Ja dan straal je het uit

Omdat je aan het stressen bent, daarvan krijg je puistjes, slaap je slecht enzo. Denk ik.

god zit je gewoon te fucken (:

mmm… dat zal het zijn! ik moet naar de kerk als hij weg gaat en dan blijf ik normaal! :grinning:

dat klinkt een stuk logischer!

haha wat raar dit :’]
ik weet ook niks anders dan wat hier al genoemd is