Lekkerste gezichtsmasker vette huid

Welk gezichtsmasker van de drogist is nou het aller-lekkerst. Van welke merk je echt verschil in je gezicht.
Ik zelf heb een vette huid, iemand het zelfde?

Vind jij dat ook altijd zo lekker? 'S avonds languit op de bank tv kijken of met een heerlijk boek in bed. En dan niet te vergeten even een heerlijk gezichtsmaskertje op om je gezicht na al die make-up en zonnige dagen even lekker te laten ontspannen.

http://i40.tinypic.com/iwnrk2.jpg

Dat is echt niks voor mij haha dus ik zou het niet weten :slightly_smiling_face:

Je moet kijken bij de maskers van Montagne Jeunesse of Dr. van der Hoog, die zijn rond de 2 euro per stuk. Ze hebben allerlei soorten en dan kijk je op het pakje welke geschikt zijn voor de vette huid :slightly_smiling_face: Oja en ze zijn eigenlijk wel bij alle drogisten te koop

Die van Dr. van der Hoog zijn inderdaad heel fijn!

Die gewone maskers die niet zo heel duur zijn vind ik ook altijd wel lekker.
Maar dr. van der hoog is ook wel erg lekker.

Het Freeman chocolate & strawberry facial detoxifying mask is volgens mij wel favoriet van heel veel mensen (: Je moet 'm gewoon eens in huis halen, ik kan al niet meer zonder! Ik heb ook last van een vette huid en ik gebruik 'm ook.

Voor een vette huid is een kleimasker het beste. De maskers van Lush zijn ook heerlijk.