Lekkerste durex glijmiddel

Hallo meiden!
Ik vroeg me af welke glijmiddels van durex jullie het fijnst vinden, ik zat eraan te denken om de play tingle te nemen om eens een keertje af te wisselen, maar ik heb geen idee of deze fijn is.
Heeft iemand ervaring met deze? En zo niet, welke vinden jullie de fijnste? :slightly_smiling_face:

ben ook wel benieuwd ik heb de standaard zegmaar hihi

Wij hebben cherry ooit gehad en nu durex play warming. Van dat extra ‘warming’ effect heb ik nog nooit iets gemerkt, dus weet niet of Tingle wel wat er aan zal toevoegen. Pluspuntje vond ik wel fijn dat het niet die chemische kersengeur had net als die vorige haha

Ik vind durex een ramp.
Ik gebruik gewoon Etosmerk glijmiddel en massageolie van de Tuinen.

Bij mij thuis gebruiken we de verzorgende van durex (de witte) en bij hem de de 2 in 1 massage gel. Ik vind die massage spul plakkerig maar ach, hij moet op.

ik heb nog durex play strawberry, is soms wel lekker om te gebruiken en heeft een heerlijke geur en smaak hihi :wink:

Ik vond die strawberry zoooo ranzig :’) En de massagegel ook haha, daar kun je geen eens een fatsoenlijke massage mee geven. Maar gelukkig hebben we nu geen glijmiddel meer nodig :grinning:

Ik reageer bijna nooit goed op glijmiddel, al helemaal niet op van die glijmiddelen met iets “extra’s”. Heel lang geleden had ik iets van Durex O ofzo, dat moest je dan op je genitaliën smeren en dan werd het gevoeliger. Dag erna had ik blaasontsteking en ontzettende jeuk, dus ik heb het niet zo op dat soort middeltjes. XD
Maar ik gebruik dus nooit meer glijmiddel dus ik kan je niet verder helpen. Behalve dan dat in mijn ervaring die “speciale” glijmiddelen niet veel toevoegen.

Vieze plakzooi, allemaal.

Wij gebruiken de aardbei. Maar god het plakt, en ik vind de smaak niet lekker. En na 1348320 je handen wassen en douchen etc. ruik je het de volgende dag nog. :hammer:

Raar vraagje, maar hoe moet je glijmiddel echt gebruiken? Zit het niet gewoon al standaard in een condoom? Huh

Op een condoom zit niet heel veel. Sommige mensen hebben meer vocht nodig tijdens de seks. Is gewoon een kwestie van het glijmiddel op z’n pjiemel smeren.

Ja, ik heb Tingle 2x gebruikt en merkte er niks van. Het brandde ontzettend.
Ik gebruik nu Durex perfect glide.

Durex feel voelde na een tijdje niet meer zo prettig bij mij. Daarna hebben we Durex met aloe vera geprobeerd, bij deze had ik geen last meer van een geirriteerd gevoel. Wel droogt hij snel op en word het beetje stroef. Maar als je klaar bent plakken je handen niet.

Durex cherry - Ruikt erg naar kersen, proeft ook te sterk. Blijft lang glijden… Maar als je klaar bent heb je hele vette handen dus dat is wel weer een nadeel.

De nieuwe van Durex de long lasting (paars flesje) voelt fluweelzacht aan. Ik vind dit nog de lekkerste van allemaal. Geen last van geirriteerd gevoel, geen last van plakkerige handen (nu krijg je zachte handen :wink:)

Wij hebben een glijmiddel op siliconen basis van bol.com. Klinkt heel stom, maar hij is super fijn, plakt niet en trekt niet in zolang hij als het ware geactiveerd blijft. Echt een aanrader!!

Ik gebruik bijna nooit glijmiddel, maar als ik het wel gebruik dan is het zo’n glijmiddel en massagegel in één van het Etos huismerk, is nog net onder de €3. Lekker goedkoop en werkt prima, zonder geplak. Durex is overpriced en ranzige plakzooi.

Ik heb glijmiddel op siliconen basis van een of andere ladiesnight. Heb vroeger wel eens durex gebruikt maar dat was niet echt een aanwinst, deze daarentegen is heerlijk. Geen rare geurtjes, werkt prima en je krijgt er ook geen geplak van omdat als 'ie niet geactiveerd wordt hij gewoon in je huid trekt. Hij werkt overigens ook als massageolie. super ding.

Ik heb die oranje verpakking en de blauwe. Ik gebruikte hem nog toen ik een vriend had, het werd zo ontzettend plakkerig en vies en het deed eigenlijk helemaal niks. Echt teveel betaald voor dat domme spul. :flushed:

Ik en mijn vriend hadden ook tingle gekocht en het was echt een teleurstelling. We lagen daar echt van ‘waar blijven de tintelingen :hammer:

Ik zou het niet weten, wij gebruiken eigenlijk nooit glijmiddel.