"Lekkers"

Hoeveel “lekkers” *like chocola, tussendoortjes (sultana ofzo), snoepjes* eetjij op een dag&watdan? (:

op dit moment heel weining omdat ik aan het afvallen ben.
maar gezonde dingen kan ik ook heel lekker vinden zoals evergreen, beschuit, boterhammen, appel, komkommer.

en chocola is mijn groote liefde haha.

ik werk in de bakkerij :stuck_out_tongue:

haha, leukleuk, in de bakkerij! ik ga binnekort stage lopen in een bakkerij! :stuck_out_tongue:

Als het aan mij lag … de hele kast Ö
Gelukkig houdt mijn mama me tegen x’)

Het liefste eet ik heel de dag boterkoeken, chocoladekoekjes, m&m’s enzovoort. Maar ja, arme student, woon alleen, geen geld, dus helaas =P

Eigenlijk een beetje te veel haha, maar ik ben aan het minderen, of ja vervangen door gezondere dingen en dat begint al aardig te lukken :slightly_smiling_face:

Haha, veel meestal :stuck_out_tongue:
Maar het verschilt heel erg per dag :wink:
Soms kopen vriendinnen en ik echt een shitload aan vreten,
of ben ik zelf gewoon in zo’n vreetbui. Maar soms eet ik ook helemaal niet zoveel lekkers op een dag :stuck_out_tongue:

Haha ik eet vooral op school zo’n beetje de hele dag door koekjes :stuck_out_tongue:
Sultana’s, chocoladekoekjes, vanalles eigenlijk, en dan meestal zo’n 5 pakjes ofzo ^^. Maar ik eet ook snel uit verveling :stuck_out_tongue: Maar gelukkig kom ik er niet van bij.

Ik werk in een bakkerij in de vakanties =)

Meestal eet ik drie of vier tussendoortjes. Op school/bij de koffie bijvoorbeeld smoeltjes of sultana’s, als ik thuis kom van school/'s middags bijvoorbeeld een paar koekjes, soms aan het einde van de middag chips/zoutjes en na het eten een toetje/een tussendoortje.