Lekkere vakantieboeken

Ik ga volgende week lekker naar Griekenland :slightly_smiling_face:
Hebben jullie nog tips voor lekkere boeken om mee te nemen?
Ik wilde eigenlijk Hasta la vista van Judith Visser bewaren voor mijn vakantie maar ik wilde gisteren alvast een klein stukje lezen en toen kon ik hem niet meer wegleggen en nu is hij uit :frowning_face: Hij is heel spannend!!!
Maar wat is nog meer een lekker boek? Ik hou het meest van Nederlandse thrillers, die boeiend zijn en nergens saai! Ik vond Hasta la vista heel mooi omdat ik alles voor me zag als in een film, het is een heftig boek! Wie kent er nog meer van dat sorot boeken?

Die ken ik eigenlijk niet maar de 3 boeken van Khaled Hosseini vind ik geweldig! De 3de is net nieuw uit;)
En Simone van der Vlugt vind ik ook altijd een leuke schrijfster. Ik heb vorig jaar de boeken van Stieg Larsson uitgelezen tijdens vakantie’s, ook echte aanraders! (Mannen die vrouwen haten etc) Veel plezier op vakantie;)

De boeken van Heleen Vreeswijk zijn erg leuk en de van Mel Wallis de Vries ook!

Heeii,
Ik heb echt geweldige!!!

1. De HELE serie van de Steph-boeken. Ze gaan over een meisje tot fotomodel!! Echt geweldig (cross morgen naar trekpleister, daar liggen ze voor een prikkie!)
  2. Joël, van Carry Slee, is heerlijk voor vakantie!
  3. Boeken van Marianne van de Vreeswijk, zoals Judas, Chatroom, Ontvoerd, enz zijn voor vakantie echt heerlijk! Neem wel genoeg mee, want deze kun je echt niet wegleggen!! Dus je hebt ze met 2 dagen uit (300 blz each)
  4. als je er nog niet genoeg hebt, ga dan naar bol.com en typ het boek ik die jij hebt gelezen, en klik daarna op verwante zoekopdrachten. Die zul je dan ook leuk vinden, schrijf dan de titel op, en cross linearecta naar de bieb in de buurt!

Succes en fijne vakantie!!\

xoxo Suus

ik verheug me echt op de vakantie, lekker lezen aan het strand en zwembad! ik ga echt heeel veel boeken meenemen denk ik! Ik ga twee weken op vakantie dusja…

maar ik weet niet waar je van houdt, maar als je van chicklits houdt, is het artikel van girlscene een goede!

bedankt voor de tips! :slightly_smiling_face:
ik hou het meeste van thrillers die lekker weglezen en die je in een ruk wilt uitlezen zoals die van Mel Wallis de Vries en Judith Visser <3
Ik ga even op zoek naar jullie tips, en ik vond ook het idee van bol.com heel handig om daar te kijken welke boeken lijken op degene die je gelezen hebt!

ik ben nu een leuk boek aan lezen gaat ook over de zomer.
bon bini beach van Suzanne Vermeer

Thrillers van Nicci French (zeker de Frieda Klein serie)
Before I go to sleep - S.J. Watson

Misschien geen enorme thriller maar zelf vind ik de boeken van Pretty little liars echt heel leuk! (: