lekkere snel klaar te maken avondeten!

Héee,
morgen avond ben ik alleen thuis, dus ik mag zelf kiezen wat ik wil eten!
Nu wist ik niks, dus dacht ik, ik maak even een topicje op girlscene :slightly_smiling_face:

weten jullie misschien wat ik kan eten?
Wat je lekker snel maakt, en natuurlijk super lekker is!

Wereldgerecht!

van knorr!

ja!
kip tandoori!

dat is wel lekker ja :grinning:
maar dat maakt m’n moeder al zovaak. :frowning_face:

Als je alleen thuis bent is het toch noujuist leuk om heel uitgebreid te koken (:

Je kan ook zelf een pizza maken :drooling_face:

ik kan niet zo goed koken, dat is het probleem :stuck_out_tongue:

Spaghetti maak ik vaak voor mezelf.
Knoflookje erin, lekker sausje erbij, beetje frisse sla.

En soms haal ik een lekker broodje zalm voor mezelf en ijs.

Gebakken aardappeletjes in de pan bakken, stukje vlees bakken en lekkere groente. Boontjes ofzo.

Wereldgerecht is onwijs makkelijk! Zelfs ik kan het, en ik heb al moeite met een ei of pannekoek.

NOODLES <3 gewoon zon pakketje van noodles kopen, water koken en de noodles 3 minuten in dat voorgekookte water leggen :stuck_out_tongue: tadaa

Ja zelf een pizza maken! Dan koop je gewoon zo een bodem en gooi je er zelf op wat je wilt, daar komen echt geweldige pizza´s uit haha

taco’s of wraps

mie met kipblokjes en wokgroenten in de wok klaarmaken
simpel en superlekker en gezond

Beetje shoarma, sperziebonen en gebakken aardappeltjes door elkaar gooien → superlekker

broodje bapao

eeehm, pizza en friet is natuurlijk wel het allermakkelijkst om klaar te maken. Als je iets meer tijd er aan wilt besteden;
Wraps: daar kan je in doen wat je maar lekker vindt qua vlees en groenten. Die dingen die je er in doet even bakken in een pan, de wraps even insmeren met een lekker sausje (kan je kant en klaar in de supermarkt halen, staat meestal vlakbij de wraps) en dan in een ovenschaal met evt. wat kaas erover (L) mjummmm.
Verder iets van shoarma ofzo? Met wat sla erbij, is ook altijd lekker! Of je kan een maaltijdsalade kopen of zelf maken uiteraard. Kan je ook in doen wat je zelf maar lekker vind!

Een wrap met roomkaas, sla en zalm; heeeerlijk :slightly_smiling_face: (En makkelijk, je hoeft niks te koken)

Spaghetti Carbonara, super easy te maken <3

pasta met zalm, zeevruchten en spinaziesaus :grinning: +1

pizzabroodjes. (heb ik net op)
volgens mij hoeven die alleen in de oven