Lekkere recepten met kip?

Hee meiden.

Weten jullie lekkere recepten met kip, en misschien maiis en champignons en paprika?
( combinatie hiervan mag ook of alleen 1 ding maar vertel eens iets lekkers :smirk: )

wraps met kip :]

Jaaa wraps met kip en sla en een lekkere saus zijn echt zo lekker!

kiptrein ofzoiets.
dat is zeg maar kip opgerold. met daaroverheen een soort saus. best lekker. maar je moet er van houden.

KIP TANDORI

dat is lekker.

rotti

kip tandoori
kip madras
kip siam
zo veel!

Jummie ja!

Oeeeeh ja, heb ik gister gegeten!

Ajam paniki is ook suuuper lekker, beetje pittig.
En dan met mi en sperziebonen erbij =)

*jaloers*

Ijsberg sla met stukjes kip cajun, tomaat (of mango), mais, nootjes en een sausje wat je lekker vind:v

En dat is ook lekker op een broodje of in een wrap.

roti <3

mie met minimais, kip champignons paprika in de wok

chickentonight

Thanks! mag ik misschien nu een beetje een beschrijving hoe ik die dingen moet klaarmaken? :slightly_smiling_face:

Wat heel lekker is is het volgende:
kipfilet in hele kleine stukjes knippen/snijden
Die stukjes in een braadpan goudbruin en gaar bakken in wat water met wat tamari/shoyu en peper
Een soort salade maken, maakt niet uit wat voor een, als het maar iets met sla ofzo
Pitabroodjes in de oven doen.
Pitabroodjes doorsnijden als ze klaar zijn
Kip er in, sla er in
en klaar is kees:)
en je kan er ook altijd nog champignons of wat smeerkaas ofzo op doen, genoeg variatiemogelijkheden;)

Wat heel lekker is is het volgende:
kipfilet in hele kleine stukjes knippen/snijden
Die stukjes in een braadpan goudbruin en gaar bakken in wat water met wat tamari/shoyu en peper
Een soort salade maken, maakt niet uit wat voor een, als het maar iets met sla ofzo
Pitabroodjes in de oven doen.
Pitabroodjes doorsnijden als ze klaar zijn
Kip er in, sla er in
en klaar is kees:)
en je kan er ook altijd nog champignons of wat smeerkaas ofzo op doen, genoeg variatiemogelijkheden;)

— dubbel

— dubbel

Haha, bedankt! :grinning:

Oke heel fijn, mijn vriend belt me dus op dattie nog wat moet vertellen, ik dacht dat we samen 1 dag gingen koken, ik moet dus heel het weekend koken voor 4 personen! help me een beetje eruit door gemakkelijke gerechten, ik heb al een kipwrap ofzo dan en pannekoeken, ik zoek nu nog iets gezonds: iemand?