lekkere parfum

ik ben opzoek naar lekkere parfum. welke vinden jullie lekker? ik weet dat iedereen parfum anders vindt ruiken de ene vindt die lekker en de andere weer niet maar toch :stuck_out_tongue:

Ik vind J’adore van Dior heel erg lekker ruiken. en ook Angel

oililly blue sparkle ruikt echt heerlijk!

Dreaming- Tommy Hilfinger
DKNY alles ;p
Forbidden Rose - Avril lavigne

Voor de rest kan ik nergens opkomen.

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/wat-is-jullie-favoriete-parfum-6865.msg5986841.html#msg5986841
Hier staan de favoriete parfums van girlsceners (: Misschien kun je daarop kijken?

En parfum is voor iedereen anders. Zo vind ik DKNY be delicious super lekker ruiken in het flesje, maar niet als ik het draag, terwijl mijn nichtje het bijvoorbeeld wel goed kan hebben.

Mijn favoriet is Magnifique van Lancôme (:

beyonce - heat

Miss dior cherie <3

Ik heb deze en ik vind hem heerlijk.

http://media.douglas-shop.com/medias/sys_master/8451964129603616.image.jpg

Ik heb flower bomb van victor en rolf. Iedereen zegt altijd dat ik lekker ruik!

Ik heb ook goede verhalen over deze gehoord, ik wil hem zelf misschien ook gaan kopen. Hoe ruikt hij? :grinning: Heel zoet heb ik gehoord…

lady million paco rabanne♥

Beyonce heat

Ik zou hem uitproberen hoe hij ruikt op jezelf voor je hem koopt, bij iedereen ruikt hij anders… :slightly_smiling_face:

ik heb de nieuwste van calvin klein ‘shock’ kapot lekker !

Dat is waar. Ik vind het alleen zo lastig om een lekker ruikende parfum te vinden en ik ga graag af op meningen van anderen over wat zij lekker vinden ruiken bij anderen, dan denk ik automatisch dat 't bij iedereen lekker ruikt, is natuurlijk niet zo…

Coco Mademoiselle - Chanel.

Flowerbomb van V&R is inderdaad lekker. En Play for her van Givenchy is ook superlekker, daar krijg ik ook altijd complimentjes over.

Yellow Diamond - Versace

Ik vind deze erg lekker:
Lady million van Paco Rabanne
Alien van Thierry Mugler
J’adore Dior
Change van Chanel

Chanel Coco Mademoiselle
Miss Dior Cherie
Prada Candy
Guess Seductive I’m Yours
Nina Richi