Lekkere luchtjes

Lieve meiden,

Ik heb pas van mijn stage een douglascadeaucard gekregen ter waarde van € 15,00. Ik zou graag een luchtje willen kopen, die niet al te duur is en dat ik niet heel veel bij hoef te leggen, naast die € 15,00.

Hebben jullie misschien tips??

:couplekiss_man_woman:

Ten eerste moet ik zeggen dat parfum iets héél persoonlijks is, ik vind DKNY bijvoorbeeld heerlijk maar mijn vriendinnen niet. Zij houden van een Bruno Banani luchtje terwijl ik deze echt niet lekker vind. Maar hier heb je een paar voorbeelden, ik hoop dat je er wat aan hebt!
De geurtjes van Beyoncé vind ik heel erg lekker, net zoals die van Christina Aguilera! DKNY vind ik ook heeerlijk, die is normaal gesproken wat duurder maar er loopt nu een actie. Lady Gaga heeft net een nieuwe parfum uitgebracht en je kunt ook even kijken bij Bruno Banani.

Beyonce - Heat. Heerlijk geurtje. Het kost 14,50 voor 15 ml.

Mexx - Lovesome is heerlijk. Voor €15 heb je 20 ml.

Dat luchtje van Beyonce ruikt heerlijk. Maar ik heb ook 2 luchtjes van mexx die lekker ruiken (weet alleen de namen niet).
En ik heb ook een roze van Bruno Banani die echt lekker ruikt. (pure woman). Weet alleen niet of die nog te koop is want die had je 4 jaar geleden ook al.
Deze dus

http://www.drogisterij.net/producten/400x400/82401720_1_Bruno_Banani_Pure_Woman_Eau_De_Toilette.jpg

Het is wel heel persoonlijk, want de geurtjes die ik lekker vind,
vind jij misschien wel helemaal niet lekker, snapje?
Maar ik noem er wel een paar die goedkoop zijn.

• Beyonce Heat 20 ml 15,00 euro
  • Christina Aguilera by night 15 ml 17,00 euro
  • Jil Sander Sun 30 ml (die is helaas wel 22,00 nog wat)

Maar dit zijn mijn favoriete goedkopere geurtjes.
:flushed:

Voor die prijs zou ik voor Beyonce heat gaan!

Reveal van Halle Berry dat vind ik trouwens echt zo’n mooie vrouw of Intimately van Beckham.

Aahh dankje meiden!

Als je van zoete luchtjes houd: ed hardy die roze, geen idee hoe de andere ruiken :cold_sweat:

Beyonce Heat :slightly_smiling_face:

Burberry Brit
en Black Star