Lekkere hapjes

Hallo dames!

Ik vier dit jaar kerst in de kroeg waar ik regelmatig kom en wilde graag hapjes maken. Dit heb ik overlegd en is allemaal prima. Het moet alleen wel makkelijk mee te nemen zijn van mijn huis naar daar (10 minuten fietsen). Dus wilde ik jullie hulp vragen. Hebben jullie nog ideeën voor lekkere hapjes, eventueel met receptje erbij?

Ik ga sowieso dit maken;

• Tonijnsalade
  • Eiersalade
  • Gevulde eieren
  • Wraps met carpaccio
  • Wraps met roomkaas en zalm

En dan wil ik daar sowieso nog een lekker stokbroodje bij doen. :slightly_smiling_face:

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Klinkt allemaal super lekker! Je kan ook sushi maken :slightly_smiling_face:
Met champignons en zoete aardappel is dat zo lekker!

monchou rolletjes!

prikkertje met kaas/augurk/droge worst/zilveruitje
prikkertje met knakworst/ananas
prikkertje met tomaat/mozzarella/basilicum
boterhamworst met augurk
ham met asperges
roggebrood met brie en walnoot
roggebrood met haring en uitjes
meloen met ham
ananas met ham

Knakworstjes in bladerdeeg! :bowing_man:

Tonijnhapjes in bladerdeeg! Met een half pakje kruidenkaas, peper, zout, een gesnipperd uitje en een beetje sambal. Blijer kan ik mijn vriend niet maken.

Verder:
-Gehaktballetjes (eventueel in tomatensaus).
-Gepofte champignons met knoflook en blauwe kaas (kan ook roomkaas zijn).
-Gevulde champignons,
-Gefrituurde champignons.
-Gevulde tomaatjes.
-Huzarensalade (eventueel in kleine porties serveren door het op een blaadje sla te leggen. Minder makkelijk meenemen, maar kun je eventueel ook nog in de kroeg doen).
-Frietjes van zoete aardappel, patatas bravas of andere geroosterde aardappeltjes (en er dan een prikkertjes bijgeven, zodat iedereen zelf kan prikken).
-Stukje kip, brie en pesto aan een prikkertje.
-Sneedje geroosterde brood met kruidenkaas en gerookte zalm, eventueel in kleinere stukjes gesneden dan normaal.
-Bruschetta met topping naar keuze (tomaat, maar ik vind het zelf ook heel lekker met pesto, brie en wat vleeswaren erboven op).

• Gefrituurde uienringen of kip met paneermiddel.