lekkere & goedkope geurtjes, wie heeft iedeen??

adorably van mango!! de kleinste is maar iets van 7 euro!

by Ici Paris xl. heb ik mexx ice touch.
voor 10,50

Ruikt lekker, en super goedkoop!

Check mijn shoplog :astonished:
Liefs,
Noortje

mexx. pure life… offe alle luchtjes vn mexx zijn eigenlijk nie zo duur… bij de action heb je die naa-maak maa rmoe tje maar geluk hebben… dat er net een lekkere tussen staat… bij de kijkshop kan je kijken… of goed op reclames letten!

ik heb: puma jamica maar die vind k niet meer zo lekker ; naomi campell (wel lekker) J’adore Dior ZALIG!! ; Ralph Ralph Lauren LEKKER!! xx AnneM.

ik ga wel eens naar de douglas waar ze een gratis proefflesje voor je volspuiten met welk luchtje je maar wilt, zo kom ik aan mijn luchtjes :slightly_smiling_face:

ik koop natuurlijk ook luchtjes hoor! laatst heb ik nog life bij Esprit parfum&bodylotion gekocht, voor maar 12,95!

bij de da hebben ze allemaal neppers
en die geuren ruiken (sommige) echt best
lekker en ze blijven ook lang hangen!
ze zijn byna allemaal 6 euro;)

Mexx Ice Touch > niet duur maar wel heel lekker. ^^

hugo boss!!
deep red of pure purple<3
rond de 30 euro… maar zó lekker:)

Pur Désir de Lilas van Yves Rocher is heel erg lekker! “De delicate, zachtpaarse sering betovert u met haar warme, zachtbloemige geur.” zoals de site zegt :stuck_out_tongue:
60 ml voor 17 euro, maar je kan hem nu als aanbieding voor haar 8 euro kopen! dus heeeel erg goedkoop, maar wel heel lekker! ik krijg er ook veel complimentjes over, dus het ligt niet aan mij :stuck_out_tongue:

Naomi Campbell heeft hele lekkere geurtjes. :slightly_smiling_face:
Neem gewoon testertjes mee, doen ik ook altijd. (A)

By ons hebben ze nooit testertjes :L

Je hebt best een grote marge, kan je veel luchtjes van kopen hr :wink: Niet de aller duurste maar wel iedergeval de luchtjes niet niet achter glas zitten zeg maar…

Idd! die is super lekker :slightly_smiling_face:
Ik heb 30 ml voor ¤20! (maar dat was toen een actie bij t kruidvat :stuck_out_tongue: )

Cindy Crawford - Waterfalls …

Heerlijk

Ik had geloof ik 15 of 20 ml voor 16 euro…

De Chup a Chups geurtjes zijn heerlijk!
En maar ¤ 15.- voor 30ml.

Zijn dat die luchtjes in de vierkante doosjes in een fel kleurtje?

In de kruidvat by ons kosten Cacharel-Amor Amor, DKNY-Be Delicious,Cacharel-Promesse
allemaal 28 euro!
En by de Ici Paris is Paris Hilton-Paris Hilton rond de 35 euro (grote fles)die ruiken allemaal echt superlekker!

k weet niet!! ik heb nu Lacoste touche of pink, die kleine is volgens mij 30euro daar doe je opzich wel lang mee.
K heb ook D&G ligth blue (Niet echt aan te raden vind ik).
En heb miss sixty (bij cosmo girl abbo gekregen:P) Is wel lekker maar gebruik hem niet echt heel vaak.
bruno banani is lekker. &Gucci maja niet eGt goedko0p!!

I <3 die van Escada!

celine dion belong is zoo lekker! je blijft m ook de hele dag ruiken en hij is helemaal niet duur: 12,00¤ voor 15 ml ofzo?
echt superlekker! paars doosje (;