lekkere & goedkope geurtjes, wie heeft iedeen??

Life By Esprit is zeker niet duur, en erg lekker! =D Ook kan je kijken bij de Etos, daar zijn nu veel luchtjes, voor 6 euro, ik weet natuurlijk niet of dat bij elk filiaal is… =P
Succes!

Ik heb zelf altijd!! Sun (Jil Sander) op… niet echt super duur… ergens in de 30 euro voor een goed flesje…

die van miss sixty (die nieuwe) is maar 15 euro ofzo en echt lekker
bij de drogist te koop

bruno banani!

echt een goede, blijft lang zitten en ruikt heerlijk

nu rond valentijn zijn heel veel geurtjes goedkoper… gewoon naar de winkel gaan en kijken welke je lekker vind toch.

De Chup a Chups geurtjes zijn heerlijk!
En maar ¤ 15.- voor 30ml.

Cool water Game van Davidoff is erg lekker en niet erg prijzig! En parfums van Mexx, Esprit, Puma zijn meestal niet heel duur, maar wel heerlijk!! En zoals al gezegd wrd, nu rond valentijn word je van alle kanten bestoken met kortingen van parfumerie zaken! Sla je slag & succes! :slightly_smiling_face:

Ik vind geurtjes van Esprit echt super lekker, zijn maar iets van 20 euro ofzo!

Mexx Ice touch! Die gebruik ik nu en hij is heel lekker.
Het kleine flesje kost 12,50 dacht ik

Kijk is op de site van Yves Rocher, daar heb je super veel lekkere geurtjes, voor niet al te veel geld. Kun je gewoon online bestellen. Mss ideetje?

Puma Create

Bruno Banani, super lekker luchtje!
Ik heb hem ook, hij is nu in de aanbieding bij de DA voor 10,95 i.p.v. 14.95 !

Bij Etos kan je nu 5 mini’s (geloof dat het er vijf waren!) voor 15 euro kopen en je hebt dan iets van 10 of 15 ml. (weet ik niet zeker trouwens!) en alle lekkere geuren!

In The Body Shop hebben ze lekkere geurtjes :grinning:
Heb 16euro betaald voor een flesje,
je doet er lang mee,het ruikt heerlijk en is niet deur;)
x

Promesse en DKNY voor 30 euro per stuk in de Kruidvat :stuck_out_tongue:

bestaan die nog steeds? :grinning: die zijn inderdaad super, heb elke versie al twee keer gehad ofzo x’D

Bruno bananni! voor 16 euro, en ruikt echt lekker! gewoon bij DA ofzo te koop!

-Bruno Banani (lekker luchtje, best sterk, blijft lang zitten)
-Miss Sixty (de rode)
-Ralph Lauren (de paarse, heerlijk luchtje, lekker zomers, blijft super lang zitten)
-De meeste Puma luchtjes zijn heel lekker en niet duur. (ook Adidas luchtjes!)

Tip: Kijk eens bij de Body Shop! :slightly_smiling_face:

Miss Sixty (Elixir) < Errg lekker!
Tom Tailor Bodytalk (!),

Je vind iig wel een lekker geurtje! Las net van rond de 35 eurie? Nou… Deze zijn zelfs goedkoper;

Diesel zero plus! (t rode flesje) Ik gebruik hem al jaren bijna iedere dag! De grote fles van 75 ml kost nu nog maar 10 euro bij de kijkshop.