lekkere & goedkope geurtjes, wie heeft iedeen??

zie titel
omdat al mijn geurtjes bijna op zijn :’( , wil ik nieuwe kopen, maar er toch niet zo super veel geld aan uitgeven… hebben jullie iedeen?
ik heb nu een geurtje van olily & puma…
xxx :astonished:

Wat is niet duur bij jou?

Kijk eens bij de kijkshop! Zijn een stuk goedkoper.

niet boven de 35 eurie, (voor een ‘normale’ hoeveelheid dan…)

ps… ik heb eigenlijk geen iedee wat een normale prijs is voor geurtjes, er zijn natuurlijk versies van 50 eurie en duurder maar er zijn er toch ook wel van rond de 20 tot 35 eurie???

euhm
ik heb bruno banani dat roze flesje, de kleine is iets van 16,-
maar idd ik weet niet wat duur is voor jou, duur is voor iedereen wel anders

Paredise Passion van Naomi Campbell
die ie echt lekker en rond de 20 euro (das toch niet te duur ?)
Luchtjes van Cindy Crawford zijn ook niet erg duur geloof ik , weet alleen niet of die lekker zijn.

Ja tuurlijk zijn die er en die zijn soms ook veel lekkerder dan een duurder geurtje.
Ik heb zelf deze x van 35 euro je moet geowon naar de winkel gaan en gewoon daar ruiken en prijzen kijken.
Want iedereen heeft een andere geur.

Ik neem altijd testertjes mee van de drogist, ik gebruikt áltijd parfum maar koop ze nooit.

Puma create is nu bij de etos toch 13 euro ofzo

misschien bij kruidvat ik heb echt geen idee, van die testertjes is ok wel een goed idee idd

als je het heel goedkoop wilt doen moet je elke dag een tester van een geurtje vragen…
Je kan ook nepgeurtjes nemen
of gewoon 1 van een normale prijs en dan niet te veel in een keer op spuiten…

Bij welke geven ze dan testertjes?

Je kan ook gewoon vragen. Als je bijvoorbeeld iets anders koopt bij de drogist (oorbellen ofzo) en dan zeg je: Het is een cadeautje. Dan doen ze er vaak een testertje bij.

Tommy Girl
Dolce & Gabbana Light Blue
en Oilily, weet de naam niet.
DIe heb ik en zijn echt heel lekker!. Maar tommy girl is wel boven de 45 euro.
x

Mexx is ook altijd vrij goedkoop, Naomi Campbell en Miss sixty ook!

Ik dacht aan Bruno bananii… heel lekker… en niet duur, hij was afgeprijst iets van rond de 12 euri’s echt nie tduur dus!!.. en superrr lekker!

Toen ik nog geen eigen Amor amor had en wat jonger was ging ik altijd naar de douglas en dan vroeg ik ‘mag ik een testertje van amor amor?’ :stuck_out_tongue: dan ging zo’n vrouw dat in zo’n mini ding spuiten en dan mocht je dat meenemen…

Life by Esprit is niet te duur
x

Burberry Brit !

Van Celine dion is die ene in t paarse doosje ook erg lekker :wink:! En ook niet te duur! x