Lekkere boy.

Wat doe jij als je al een tijdje,
delzelfde lekkere boy ziet lopen in jou stadje,
en je weet dat hij daar ook woont…
Toevoegen @ hyves?

nouja ik heb dus eerst een reactie onder zn foto gezet & respect gedaan,
maar verder heb ik hem niet als vriend toegevoegd enzo.
hoe zouden jullie dit aanpakken? en kan iemand me helpen hoe ik daarom het beste contact met hem kan krijgen?

2 dagen geleden zat ik dus op een bankje, en toen keek hij me recht in me gezicht aan ^^ . ik werd helemaal paraaaaa. :blush:

en ojaa, hij hoort zegmaar bij zo’n ‘populair groepje’ daarvan heb ik dus het hele groepje op hyves, en mijn bf is met 2 van die jongens uit het groepje geweest,
van dat groepje heb ik misschien 7/9 op hyves en, 4 op msn.
dus er zijn zegmaar wel connecties. (waarvan ik hem ken)

xxx
alvast ’ thankyaaaaa. (k’)

Ehr…

Iets van ‘Ik vind hem leuk maar hij kent mij niet-topic’? Daar staan een hoop tips in.

Paraaa? Als in paraplu?

Maargoed, kijk idd in dat andere topic. Trouwens, via hyves beginnen vind ik persoonlijk een beetje lame, stap gewoon op hem af.

Ik denk als in paranoïde.

Als je nou eerst eens een gesprek met 'm aangaat? Kijken of het klikt? Want ik vind dit een beetje richting internetverkering gaan…

haat aan jouw typstyle.

Voeg hem nou maar toe, dan praat hij wel als hij je niet kent.

als hij jou face to face aankijkt zeg dan wat, via hyves is zo naja slap
of ga met je vriendin bij dat ‘populaire’ groepje langs, dikke kans dat jullie gaan praten en dan zul je het vanzelf wel merken

Oja en nu ik dit lees, als je contact met hem krijgt praat dan wel gewoon ABN, geloof mij, jongens houden daar meer van dan van bR33z4h enzovoort.

Weetje wat nog het lelijkste is ? Als je dan ‘internetverkering’ hebt, en dan niet praat als je elkaar in RL ziet. Dat wordt geen goede relatie. Think of it.

idd gewoon bij gaan staan met een vriendin, ook al vindt je dat eng…
gewoon doen, en als het dan echt niks is dan weet je dat toch ook?

(ik wordt zelf echthelemaaal gek, nou denk ik heletijd aan een jongen van gister, maar hij heeft verkering met een vriendin van me!!:open_mouth: moet er echt mee kappen)

Lekker denigrerend als je een leuke jongen een ‘lekkere boy’ noemt.
Dat komt neer op zeggen dat een leuk meisje een ‘lekker wijf’ is oid.

Maar dat had niks met het onderwerp te maken.
OT: Gewoon in RL aanspreken, internetverkering is nutteloos.

ga met die vrienden chillen, komt hi jmisschien ook.

als je paraaaaaaa werd als die je aankeek :stuck_out_tongue:

hoe kan je para worden als een leuke jongen je aan kijkt?

Ik denk dat ze gek werd van verlangen naar die lekkere boy. Weet ik het.

Para betekent boos

Wtf ahahha this girl crack me up mean ‘’ Paraa’’

Ik dacht dat het ‘gek’ betekende. Maar ja, ik ben ook niet thuis in de straattaal :’)

Waarschijnlijk bedoelt ze het wel zo Loool, achjaa

waarom doen jullie ook echt alsof jullie echt geen idee hebben wat “para” inhoudt? serieus xd?